VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: nesa-zeka Avgust 20, 2013, 01:56:16 pre podne
-
pozdrav
upravo sam na scirocco 1.8 ugradio turbinu od golfa 2 1.6td,i kada sam upalio kola pocela je da baca ulje na osovini gde ide prema auspuhu(skinuo sam krivinu i vidi se propeler)
kupio sam je pre nekih 2-3 meseca,prodavac je tvrdio da je 100% ispravna,ima malo lufta u osovini ali je iznutra gde su oba propelera je suva kao barut.....
sada me zanima da li se to nekako moze otkloniti bez nosenja u servis???? :(
kola su radila nekih 30 sekundi....
-
ma ispravna je ona a to sto baca ulje po izduvu nema veze lollol remont, nista vise, dihtunzi su propali, tako je mogla da ti povuce svo ulje iz motora
-
a ko najjeftinije to radi??? tj koja je cena remonta??
-
Jedino za koga mozes biti siguran da ce je odraditi kako treba je turbo servis u Uzicu. Za cenu moras videti sa njima.
-
Moras da im posaljes turbo, da ga ispitaju, pa ti kazu kolika je cena i da li zelis da radis.
Mislim da je ful servis 300 evropejaca. Tako rade u turbo-servis Uzice.
-
hvala na informacijama . . . . . clap
nemam jos uvek 250-300evrica za bacanje...... ja sam mislio da je do 100% evrica maksimum :14
-
sredjena turbina,moze brisanje....
-
Gde si je sredio? Koliko si platio? Kako si je sredio?...
Ne mozes tako- sredjena i kraj.
Dugujes toliko bar ovim ljudima koji su ti pisali u temi.
-
sredio je Nesa tako sto je zatvorio dovod ulja na turbo lollol garant
-
lollol au bas me nasmeja, kako ti to pade na pamet.. biggrin mada sve je moguce. ionako ono crevo od vode sto je sluzilo za dovod ulja u turbo, nije valjalo. biggrin
-
evo sad cu da objasnim,nisam znao da moram da objasnim :)
kao prvo,zaleteo sam se bio da je turbina propisala ulje,ali nije problem bio u njoj,nego u odvodnom crevu,tj od turbine do kartera ....
jer sam stavio ono crevo od vode i u njemu jos jedno crevo i smanjio protok ulja-odvod ulja do kartera...
tako da cim sam izvadio to unutrasnje crevo odmah se vratilo sve u normalu..... jer nije moglo ulje da prolazi kroz taj mali otvor pa je izbacivalo na turbini.....
Zato je donja cev od turbine maltene 4-5 puta sira od dovod ulja,a ja to nisam znao bonk
Svaka greska se placa kao pocetniku,ali sva sreca sto malo razmisljam i otklonim kvar za 5min (u ovom slucaju) inace bi se zaleteo i pukao 200-300e za remont....
Turbina radi perfektno,ali mi potrosila 0.8l ulje na 2500km.... a auto mi pre namestanja turbine trosio 0.7-1l ulje na 5000-5500km jer na tu kilometrazu menjam ulje....
:46 :46 :26 :26
-
Pozdrav drugari :45, posto imam slican problem pisem ovde da ne otvaram novu temu.
Imam Golfa 5 2.0 BKD 140ks remontovao sam turbinu i primetio sam da mi curi ulje iz auspuha pa sam je reklamirao medjutim i ta druga je pustala ulje na toploj strani, onda sam kupio novo srce turbine i ono je pustalo na toploj strani. Da bi bio siguran stavio sam polovni turbo koji je radio i on propusti ulje kroz par minuta kao i prethodna 3. Posle sam izmerio velik pritisak ulja pa sam promenio crevo povrata ulja sto ide u karter posto imam 3, promenio uljnu pumpu, promenio kuciste filtera i uvek imam isti problem. Merio sam pritisak ulja kad je hladan skoci preko 4 bara pa posle par sekindi padne na 3 bara a na radnoj temperaturi malo jace od 2 bara merenje u leru. Mereno na glavi motora i onda predpostavljam da je to problem velik pritisak ulja zato pusta turbina. Zanima me da li ima neko iskustva sa ovim problemom, kako ga resiti i sta dalje proveriti? Hvala
-
Nije to velik pritisak, a nije ni uzrok.
Nije mi jasno kako vidiš da tu baca ulje? Upališ ga bez povezanog auspuha? Da li si ga vozio od kad si menjao turbo pa si video da troši ulje?
-
Raskacim auspuh pustim ga da radi minut dva pa telefonom snimim da vidim sta se desava i svaka turbina krene da pusta ulje. Vozio sam ga par dana i bukvalno izbacuje ulje, gepek mi bude masan a ako parkiram na blagu nizbrdicu iz auspuha preko noci iscuri ulje. Za 150km blizu pola litra izcuri na auspuh.
Kacio sam manometar na dovod ulja od turbine drzi oko 5 bari kad je hladan pa reko mozda je to prevelik pritisak, prosto mi je nerealno da 4 turbine budu neispravne. Na glavi motora na radnoj temperaturi malo jace od 2 bara, a na kucistu filtera gde je senzor tu meri 4 i nesto bara na radnoj temperaturi i to su merenja na leru a procitao sam negde da na 2000 obrtaja treba da ima 2 bara.
-
Imam ja još jedan predlog, jel možeš da ga upališ bez turba, da vidiš da to ulje ne izlazi iz motora, da mu nije masna izduvna grana?
-
i povrat u flasu da vidis dal curka il nema nista.
-
Na izduvu suv ko barut tacno se vidi da izlazi ulje iz turbine. Zanima me dal je realno da golf 5 ima na 90 stepeni 3 bara pritisak ulja sa uljem 5w40?