VW Klub
VW Caffe => Turizam, putopisi, dokumentacija, zakon, osiguranja... => Temu započeo: Zgubidan Maj 10, 2018, 02:30:37 posle podne
-
Automobil stariji od 15 godina moraće na tehnički DVA PUTA GODIŠNJE, a još jedna novost se tiče SVIH ...
Svi automobili stariji od 15 godina moraće dva puta u toku godine na detaljan tehnički pregled – to su novine pravilnika usvojenog 5. maja, a koji stupa na snagu 5. jula. Statistika pokazuje da je u Srbiji oko 30 odsto automobila starije od 15 godina.
Na tehnički pregled mora se doći čistim automobilom. Pregled traje do 35 minuta i sve se za sada snima foto-aparatom. Novost je i da će automobili stariji od 15 godina morati dva puta na tehnički pregled tokom godine...
- Novi pravilnik o tehničkom pregledu vozila počinje da se primenjuje 5. jula 2018. godine. Odredbe zakona koje se odnose na vršenje šestomesečnog tehničkog pregleda vozila, kao što su vozila starija od 15 godina, primenjivaće se na vozila kojima se nakon 5. jula 2018. godine bude izdavala registraciona nalepnica, tako da će prvi šestomesečni tehnički pregled vozila, u skladu sa novim propisima, početi da se vrši nakon 5. januara 2019. godine - kaže Stojan Spasić iz MUP-a Srbije.
Troškovi ...
Do sada mnogi nisu naplaćivali usluge tehničkog pregleda jer su to pokrivala osiguranja prilikom kupovine polisa. Po novom, cenu tehničkog pregleda propisaće zakonodavac, ali u Udruženju tehničkih pregleda imaju već neku osnovu za razmatarnje s obzirom na angažovanje prostora i radnika.
- Iz udruženja postoje naznake da će ona biti negde oko 30 evra plus troškovi koje imaju Tehnički pregledi ka Agenciji za bezbednost saobraćaja - rekao je Marko Manolović, rukovodilac tehničkog pregleda.
Vlasnici automobila starijih od 15 godina moraće da plate oba obavezna tehnička pregleda jer će oni morati takođe dva puta da provedu po 30 minuta godišnje na liniji pa tu, kažu vlasnici tehničkih pregleda, nema popusta.
Nema gledanja kroz prste ...
Nadležni tvrde da više neće biti gledanja kroz prste mnogima koji misle da će zaobići zakon tako što će pronaći vezu.
- Vozila koja imaju oštećenja na šoferšajbni, koja imaju koroziju, neće moći da prođu tehnički pregled - ističe Boris Borović iz Tehničkog pregleda "10 plus".
Na tehničkim pregledima meriće se izduvni gasovi. Svako će morati da zadovolji bar onu emisiju koju fabrički ima to vozilo.
Oni koji su skinuli katalizatore moraće da ih vrate ili ugrade nove.
Tehnički pregled neće više biti samo formalnost, već ozbiljna provera vozila, a ove mere odnosiće se i na autobuse i kamione.
-
Slicne Vesti : :46
JOŠ TROŠKOVA ZA VOZAČE Ovoliko će da košta "novi" tehnički za stara vozila!
Svi automobili stariji od 15 godina moraće dva puta u toku godine na detaljan tehnički pregled.
Ovu novinu, koju je do sada uglavnom pokrivalo osiguranje prilikom kupovine polisa, vozači će morati da plate iz sopstvenog džepa.
To su novine pravilnika usvojenog 5. maja, a koji stupa na snagu 5. jula.
- Novi pravilnik o tehničkom pregledu vozila počinje da se primenjuje 5. jula 2018. godine. Odredbe zakona koje se odnose na vršenje šestomesečnog tehničkog pregleda vozila, kao što su vozila starija od 15 godina, primenjivaće se na vozila kojima se nakon 5. jula 2018. godine bude izdavala registraciona nalepnica, tako da će prvi šestomesečni tehnički pregled vozila, u skladu sa novim propisima, početi da se vrši nakon 5. januara 2021. godine - objasnili su iz MUP-a Srbije.
Ipak, ono što najviše pogađa vlasnike automobila starijih od 15 godina nije to što će morati na tehnički dva puta godišnje, već što će tu uslugu ubuduće plaćati iz sopstvenog džepa. Kako najavljuju iz Udruženja tehničkih pregleda, naznake su da će cena pregleda biti oko 30 evra, uz troškove koje imaju tehnički pregledi ka Agenciji za bezbednost saobraćaja. To znači da će vlasnici automobila starijih od 15 godina imati dodatni godišnji trošak od 60 evra.
Statistika pokazuje da je u Srbiji oko 30 odsto automobila starijih od 15 godina, a nadležni tvrde da više neće biti gledanja kroz prste mnogima koji misle da će zaobići zakon tako što će pronaći vezu.
Činjenice
- na tehnički pregled mora se doći čistim automobilom
- pregled traje do 35 minuta i sve se za sada snima foto-aparatom
- vozila koja imaju oštećenja na šoferšajbni ili koroziju neće proći tehnički
- na tehničkim pregledima meriće se izduvni gasovi
- oni koji su skinuli katalizatore moraće da ih vrate ili ugrade nove
-
Ovde mozete procitati neke od Komentara o Novoj Uredbi ... :46
http://www.rts.rs/page/stories/sr/comments/125/drustvo/3130139/automobili-stariji-od-15-godina-morace-dva-puta-godisnje-na-tehnicki-pregled.html
-
Ljudi,ajde da se skupimo i napravimo neki protest,pa ovi nisu normalni,neznaju vise odakle da pune budzet,nego ajde sada i dva puta tehnicki pregled!!!
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
-
Podrzavam...kad mogu taxisti,mozemo i mi...
-
Doći će 10 ljudi na taj protest a svoje mesto na njemu rezervisace 300.000 ljudi. Toliko o tome...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Za 4 dana, skoro 8000 potpisa - odlican odziv za ovakve peticije ! https://www.peticije24.com/ukidanje_duplog_tehnickog_pregleda_za_vozila_starija_od_15_god
-
Doći će 10 ljudi na taj protest a svoje mesto na njemu rezervisace 300.000 ljudi. Toliko o tome...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ma to je jasno,mi smo svi jaki samo preko tastature,zato nas i karaju kako stignu...
-
@voodoo
Nema veze,i 10 ljudi da se pojavi,(a pojavilo bi se vise sigurno) to je najmanje sta mozes da uradis da zastitis svoj dzep od ove lopovske drzave koja samo gleda kako da ti gurne ruku u dzep,a za uzvrat ne nudi nista.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
-
Evo link za pravilnik koga zanima.
http://demo.paragraf.rs/WebParagrafDemo/?did=433646
-
...elektro uređaja i instalacija.....
Ako ovo sprovode striktno 90% vozila ne može da prođe tehnički.
A jedino što će da bude dobro ako stave tačku na talibanske ugradnje xenona na farovima bez sočiva.... ostalo sve čista pljačka.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180513/469a7e41c5790481ab9d4b3510141434.jpg)
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
-
Najnovija Vest !!! :46
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/stefanovic-nece-biti-duplih-tehnickih-pregleda-za-vozila-starija-od-15-godina/3gh0r9l
-
Hahaha, koja smo bre mi banana zemlja, oce kaki nece kaki.
-
Ovo je bilo samo opipavanje pulsa...
-
Bliži se reg i tehnički.... :30, zna li neko, ima li neko iskustva, kako ćemo proći mi "tuningaši", za šta će nas sve zezati? Konkretno, mene na trojci brine:
1. Zatvoreno mesto za tablicu na petim vratima (jel' im to prepravka)
2. Farovi Hella MK4 look ( to ne verujem da može da im bude problem), ili grešim? Kolega kaže, nemam na staklima farovima oznake E2 i sl. a na fabričkim farovima ima.... wacko
3. Prednja maska bez znaka, a i nazad nigde nemam oznake koji je auto u pitanju
4. Blago zatamnjenji prednji migavci i katadiopteri (to postoji i fabrički)
5. Napred 195/45/16, nazad 215/40/16, čitam u Kuriru da su čoveka vratili jer je imao veće gume od fabričkih. Imam zimske 185/55/15, to valjda može da im prođe, nego ne znam da l' odmah da ih stavim pre tehničkog...
6. Kad kontrolor otvori peta vrata da vidi opremu a ono vidi pojačalo za muziku, plus vufer..... Možda i za to treba atest, da je dobro povezano...
Uz stavku 1 bih dodao da mi je tablica skroz dole na onom donjem delu zadnjeg branika, i da nikad nisam ugradio osvetljenje tablice.... ali to ću srediti, ili ću namestiti ili ću možda prepraviti zadnji branik na MK4 look, ali onda opet dolazima do toga da to nije fabrički... pa mi onda na kraju preostaje da vratim tablicu na fabričko mesto, ali treba to sad lepo otvoriti, pa ponovo farbati taj deo... Još imam i pur penu između... Ne znam da li to uopšte može lepo da se odradi... Druga peta vrata ne bih kupovao, to mi je veći posao...
-
Ljudi su toliko sad zaokupljeni oko toga, vlast to tako namerno radi da ne vidimo sta se desava nama iza ledja, ja verujem da ce oni sa tim popustiti ko i sa ona dva tehnicka sto su hteli, samo da proguraju nesto da ne primetimo i onda ce moci i manje rigorozan tehnicki.
Mozda da odes negde do tehnickog i samo pitas ljude na sta da obratis paznju il da vidis neki pravilnik, jbg cujem da ljudi seku kuke brusilicom kad popizde tamo na tehnickom jer ih j..u za kuku koja je na kolima vec sto godina sto bi se reklo i deset godina tako prolaze teh i sad odjednom nemoze, nakardna drzava i nakaradna vlast. Onu agenciju za bezbednost saobracaja treba zapaliti, od kad se ona pojavila nama vozacima tj vlasnicima se smrklo, ja razumem za gume letnje zimske, kocnice, tj bitne stvari to je sve ok to i treba gledati i sankcionisati, al sad ovo sto ovi rade i jebu ljude u zdrav mozak i ko im to dozvoljava e to mi nije jasno
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Bio sam da pitam tamo gde sam radio par puta, znaju me....... Za farove će mi kao progledati kroz prste, inače kao ne bi trebao, xenone skidam, tablicu moram da vratim na mesto, a kristalne štopaljke (gore kristal, dole crveno) ne mogu, kao moram da vratim fabričke. Felne 16-tice, nisu problem, bitno je kao da ne izlazi točak van krila.... Dupli auspuh, kao i on problem, al' ajde kao nek ostane... Ludilo mozga, ove štopaljke iste kao fabričke, samo što je kod fabričkih gornji deo zatamnjen i donji nije kristalno crven... I ove se bolje vide nego fabričke.... KOJA PIJACA JBT
-
hahaha znaci sve se svodi na licnu procenu "strucnih lica"... Sta ce biti kad im dodje golf 3.5 kabrio, napred kristal farovi a stopovi mat, kako ce ga registrovati? :53
I da, znaci moze i 20-ica felna, bitno da ne strci.
Idi na drugo mesto da pitas, zivo me interesuje sta ce ti reci. lollol
-
Jel moguce da jebu tako na tehnicki, zet mi radi na tehnickom pregledu kod nas u CG i dosao novi kamion scania 2016 godiste iz Srbije kaze vlasnik tehnicki neispravan. Kaze mu zet zbog cega pa novi je kamion. Razlog je sto ima 4 fara od kojih su 2 gornja na visinu 2.40m a po vasem zakonu je max dozvoljeno 2.00m pa ce coek da ga registruje na Cg table
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Bio sam da pitam tamo gde sam radio par puta, znaju me....... Za farove će mi kao progledati kroz prste, inače kao ne bi trebao, xenone skidam, tablicu moram da vratim na mesto, a kristalne štopaljke (gore kristal, dole crveno) ne mogu, kao moram da vratim fabričke. Felne 16-tice, nisu problem, bitno je kao da ne izlazi točak van krila.... Dupli auspuh, kao i on problem, al' ajde kao nek ostane... Ludilo mozga, ove štopaljke iste kao fabričke, samo što je kod fabričkih gornji deo zatamnjen i donji nije kristalno crven... I ove se bolje vide nego fabričke.... KOJA PIJACA JBT
Jel neko u ovome vidi neku logiku? Farovi mogu, ali stopke ne mogu. Za ovo kao ajde moze, za ovo cemo progledati kroz prste... bonk boodala batine.
-
Gledace se kroz prste za katalizatore, izduvne gasove , i neke jos stvari neko vreme. Posle i toga nece biti. Ne tolerisu se felne za 3-4 puta povecan radijus od fabrickog. Ima svakavih desavanja raznoraznih ali dosta toga se nece tolerisati i smatrace se prepravkom. Na sta ce sve ovo izaci sam Bog zna.... Zimske gume ako vozite morate imati preko 4 mm saru to da znate .
-
Izaci ce kao i u Evropi samo sto cemo mi morat za sada jednom godisnje, a u evropi kako gde i kako koji autom od dve do cetiri godine. I kako rekose ovo je pocetak, tek ce da bude jahanja.
-
A kako se niko nije setio da nam obezbede evropski standard/plate??!! Bagra!!!
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
-
Toga ce se sigurno setiti.

-
Za pocetak bi mogli na kragujevackom puntu da nasteluju kratka svetla 😎
-
To mu je fabricka greska kao i cela ta proizvodnja.
-
jutros sam cuo da spremaju uredbu u kojoj sva vozila preko 160k km idu 2 puta na tehnicki boodala
-
Tek jutros si čuo lažnu vest od pre dve nedelje?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
lollol e… bio sam u cg na odmoru
-
govnjivu motku drugovi..... batine
-
Svratim u petak u prodavnicu auto boja da mi naprave malo baze za peta vrata. Kaže dečko što radi da kolegu ne može da vidi na poslu.... Kaže u zadnjih 15 dana ne staju od posla, crkavaju. Sve zboh tehničkih pregleda. Dolaze ljudi kupuju sve i svašta, vraćaju ih sa tehničkog. Dok sam ja plaćao staje neka mislim fiesta, čovek ulazi i traži da mu ovi naprave boju, vidim na fiesti na hauba pola laka nema, oljuštio se... Pitam čoveka, jel ga vratili, on izađe napolje gunđajući nešto.... Zatim čujem od jedne mušterije na poslu, čoveku na petici na samom tehničkom skidali farove i xenone da bi mogao da prođe. Usput bio brendiran otpozadi, to morali da prekriju nekom krpom da bi mogao da prođe zbog fotografisanja.
-
Ovo za brendiranje mogu da potvrdim. Nikakve brojeve telefona, nazive firme isl. ne dozvoljavaju.
Naravno mogu samo oni koji su po zakonu duzni da nose naziv firme.
-
Je l' vracen ko za izmenjen zavrsetak auspuha?
-
Za ksenone treba skidati tablice na licu mesta, skoro da nema razlike izmdju kratkih i dugih... sinoc sam za malo udario u kamion pored puta zbog toga
-
Za xenone se slazem na robiju bih slao ove sto voze rastelovane farove jos bez sociva. Oci vade sa njimal
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
pa sve ide ka tome da bude kao u EU ... Nemacka ... CH .. i dr zemlje
neznam kako je u Sloveniji ...HR ...
zato ako mozete spremite se min jedan mesec pred tehnicki da bude sve sto bi se reklo po JUSU ...
i da dodam za vas koji nemate Rezrvni Tocak ...
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/nove-muke-na-tehnickom-pregledu-serviseri-mogu-da-traze-rezervni-tocak-koji-vas-auto/xm44dw0
-
Vidim da su i za kuku za vuču velike peripetije kod registracije.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
@lolazoca, ovo za rezervni tocak..
Moze i bez rezervnog, ko fabricki nema, a ima set za reparaciju.
p.s. Za one koje mrzi da citaju ceo tekst pa zakljucuju iz naslova :)
-
https://www.youtube.com/watch?v=zTGCQhdm5Lg&feature=share
-
@AcoVW da da znam ..nego nije na odmet da se kolege clanovi pripreme na sve ... ( ja imam set za reparaciju fabricki )
a ima ovoga ... svasta se nesto desava bonk
"Ono „ž“ u moje tablice - kao i silna ć,ž,š,č,đ u hiljade tablica drugih ljudi - nismo metali mi po svojoj želji nego su nam ih oni dodelili, a sad ih mi brišemo o sopstvenom trošku. Zašto? "
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/kad-reno-megan-postane-atina-ferari-novinar-blica-krenuo-je-da-registruje-auto-i-tu/sx4v0dc
i ovo sto je RUS postavio dosta toga objasnjava :46
Da dodam i ovu INFO
Kola sa uklonjenim DPF filterom – mogu li da prođu tehnički? mozda trenutno jedna korisna Info ;)
https://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/saveti/6770/kola-sa-uklonjenim-dpf-filterom-mogu-li-da-prodju-tehnicki
-
Cuo sam da ce uvesti taksu u iznosu od 5000 RSD ko nema DPF ili katalizator do 2021 a posle toga morace da poseduje homologovani katalizator odnosno DPF. Ludilo mozga lost006
-
Pa ekologija je trenutno najbitnija u Srbiji. Toliko smo industrijski razvijeni da to već kritično utiče na životnu sredinu.

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
ups ... bonk
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/bez-ovog-uverenja-tehnicki-pregled-se-obustavlja-spremite-6610-dinara-i-jos-gomilu/2m0h8xx
-
"dokaz da je prepravka izvršena u skladu sa smernicama koje određuje proizvođač vozila koje se prepravlja ili na način za koji je proizvođač potvrdio da se može izvesti na vozilu
izjavu proizvođača, nadgrađivača ili izvršioca prepravke o usaglašenosti prepravkse sa prilogom proizvođača vozila ili ugrađenim elementima"
Hahaha, pa kakva je to prepravka, ako mora da bude po fabrickim uputstvima. U EU se vose i registruju dvojke sa tfsi motorima, lambo kocnicama itd, a kod nas je prepravka izgleda jedino ako stavis trokraki volan, a imao se cetvorokraki.
-
Horor..... Dođe mi čovek u radnju, i traži malo obične i jedan tabak vodene šmirgle, posle gita da malo ošmirgla. Odmah znam šta je.... Pitam, druže jel' tehnički? Kaže on, da pusti me u p.m. Išao sam da pitam da vidim da li će da me puste, kažu da može da bude problem što mi je pocepano sedšte vidi se malo sunđer, i šiber mi kao nije fabrički, pošto je na ručicu nije električni, kažu da ga skinem i zavarim lim. To je auto star 29 godina, tako sam ga kupio. Da nije golf dvojka, pitam ja. Jeste, kaže on. Kažu da golf 89-to nije imao šiber na ručku nego električni. Pa jel' fabrički ili nije pitam ja, to se vidi iz aviona? Mislim da je fabrički, kaže on. Tapacirung je isti kao u autu. Išao sam da radim atest, i u Kotež i u Ruzveltovu, oni samo sležu ramenima. Jel' ulazi u krov, pitam ja? Kaže on, ulazi. Onda je fabrički... Kažem ja njemu da ode u Porše ili u Autokomerc i da traži potvrdu proizvođača da je to fabrički šiber. Međutim, pitam ga, jel' šiber u boji vozila limeni, kaže on ne nego stakleni! Stakleni šiber na golfu 89-to, na ručku, ulazi u krov i ima tapacirung u boji ostalog tapacirunga?!! Pa i da nije fabrički, kakve to ima veze sa bezbednošću?! Znam šta bi sad rekli stručnjaci. Pravljenjem rupe na krovu, menja se statika vozila i dr.... Ajde šiber al' sedište pocepano?! Inače, kaže čovek bio je još na par mesta da pita, i svugde mi drugačije rekli. neki nisu pominjali sedište i šiber, al' mu rekli da mora da recimo skine alu felne.... Kao što napisah na početku... Horor
-
gituje sediste?
-
Smirgla sediste, ne pratis.
-
Isto i kod mene ovamo.... dok u nekim manjim okolnim mestima nine tako rigorozno i dalje prolaze deponije s manjim sitnicama za koje ovde kod mene vraćaju.....
Ja mislio u auto da ugradim projektore da rešim loša svetla izgleda da ću da odustanem dok ne vidim kako i šta.....
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
-
Plačem dok čitam ove komentare koje muke snađoše pojedince zbog nepismenih budala ali ću reć samo jedno ... NEKA IH! I treba! Kolko vozača ima u Srbiji? Kolko auta se registruje? Jednostavnom matematičkom računicom "puta" iliti množenjem dolazimo do ogromnog broja glasova (znam politika nema šta da traži na forumu ali sve ovo je nus proizvod politike i glasanja istog onog naroda koji sad kuka). Pametnom dosta!
Isto ko za gorivo. Izabraše, posle nedelju dana BUC! I posle mi protestuju i prave blokade puteva. A dje ste bili nedelju dana ranije junaci? Da me ne kamenuju sad pojedinci, nije ni kod nas ništa bolja situacija al tek će da bude sranje kad iskopiraju od vaših ovo izdrkavanje (ka što vise manje sve kopiraju).
-
Vise se Ne zna Ko Pije a Ko placa - ustvari Gradjani placaju ... ali sta ... :huh:
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/kolektivna-psihoza-u-panici-i-vozaci-i-kontrolori-na-tehnickom-pregledu-a-cela-zabuna/eyncflm
-
Za neke stvari u redu...ali preteraše ga.
Za kočnice, svetla, volan, trap(koji nisam video da se pregleda na tehničkom), gume...U redu. Te stvari direktno utičnu na bezbednost.
Ali da mi kazu, npr,...Da mi je auto tehnički neispravan zato što imam naknadno ugrađenje ksenone (koji rade i lepo osvetljavaju put meni, a i vidljiv sam drugima) i tome slične stvari su preterivanje.
-
...
-
Jesi li vidljiv drugima ili ih zaslepljujes, je l imas projektore ili si na obican far stavio xenone? Za to je makar zakon jasan i ima smisla.
-
Passat ima socivo
-
Za dosta stvari preteruju, ali za naknadno ugradjene xenone u obican far BEZ projektora, e neka.. I treba
-
@ AcoVW
ali za naknadno ugradjene xenone u obican far BEZ projektora
za ovo si u pravu dosta vozila Nocu posebno koja mi dolazi u susret (dali zbog rastelovanih farova ili ... ) sljasti bljesti ubija koliko smeta za oci bonk
ali iskreno nemamo mi standard da bi drzali nivo sa eu zemljama po pitanju novijih vozila itd
a namecu se neke stvari koje dosta ljudi nece moci da ispostuje ... uredu tehnicka ispravnost ... ali neke gluposti oznake na vozili , lose ofarbana vrata krilo i tako neke gluposti (po meni ) ... nije realno ...
ali idemo dalje pa cemo videti sta ce biti jos ... :huh:
-
sem za taksiste , ne znam da iko u evropi gleda kako je auto ofarban, dok god nije truo.
-
Ljudi mi smo nebeski narod mora i nebeska pravila. Drugaru rekli da ne moze da registuje jer ima satic za pritisak turba na a stubu kaze nije tehnicki ispravan.
-
Jesi li vidljiv drugima ili ih zaslepljujes, je l imas projektore ili si na obican far stavio xenone? Za to je makar zakon jasan i ima smisla.
Izvini što ti odgovaram tek sada, zaboravio sam onda, a sada sam slučajno naleteo na ovu temu. Imam sočiva za kratka svetla na kojima sam naknadno ugradio ksenone. Naštelovani su dobro i nikoga ne zaslepljuju.
Ni naknadno ugrađeni ksenoni na kolima čiji farovi nemaju sočiva ne zaslepljuju toliko koliko oni sa halogenim sijalicama, nebitno da li imaju sočivo ili ne, a koji su raštelovani. Ali to je opet moje mišljenje i subjektivan osećaj.
Registrovao sam Passata. Odmah su me pitali da li imam zatamnjena stakla ili pukotinu na istim...Rekao sam da nemam. Gledali su da li su mi sve gume istih dimenzija, naravno kočnice, signalizaciju, zakačili su sondu za izduvne gasove, pogledali broj šasije, slikali nekoliko slika,...Za naknadno ugrađene ksenone mi ništa nisu rekli.
Dva moja drugara koja su skoro registrovali automobile...Prvi je imao problem, jer nije imao zadnji brisač, a drugi je imao gume koje nisu po standardu na njegov auto (on ima 205 / 50 / 17, a treba 225 / 45 / 17).
A sto se tiče mog auta, mogao sam da odem i na tehnički pregled sa luftom u kraju spone, ramenu, zadnjem silen bloku ili tako nešto, a to se ne gleda...I sada ja pitam vas da li je nebezbedniji takav auto ili onaj koji ima ksenone bez sočiva, nema zadnji brisač ili ima nestandardne gume, a imaju ispravne trapove?
Ja sam prvi za to da sve bude ispravno, ali da se ide nekim redom.
Ne mora da se zacepljuje toliko da vozilo ne prolazi tehnički pregled, ako nedge na limariji ima po malo rđe, ali ne da to bude rupa ili trulež koji prstom može da se probije. Ili ako na neki auto fabrički idu felne 17-ice, a gume 225 / 45 / 17, a na njemu su 205 / 50 / 17. U redu da ne prođe, ako su felne 20-ice, a fabrika je propisala da maksimalno mogu 17-ice. Da smo 100 puta veći pašaluk nego što jesmo, neki standard za tehničku ispravnost vozila mora da postoji. Ali ovo je previše za naš standard i naglo pooštrenje.
-
Dosao sam da se sprdam sa Blejdom, ali na moju zalost ovaj put je u pravu :) Zajebavaju ljude za metlice brisaca, a tehnicku ispravnost ne gledaju. Juce stojim na semaforu, a pored mene onaj japanski autobus izbija trulez na sve strane. Verovatno neko zazmuri na tehnickom jer u suprotnom bi onda pola GSPBa zavrsilo na otpadu. Žaba se kuva polako...
Sve ove komedija zakone koje je ABS donela niko ne može da ospori ni u jednoj stručnoj debati jer to ne postoji, a zakoni puni rupa. Ako pokusate kao fizicko lice da ulozite prigovor dobijete agresivno ignorisanje.
Ma morate da skapirate da Srbi smetaju na ovom delu planete zemlje i da se privodi kraju prica rasterivanja ovog naroda sa ovog podrucja i radi se asimilacija nas sa drugim narodima, tj brisanje traga Srba kao entiteta. To već traje nekoliko stotina godina. Nije to nista cudno, kroz istoriju su nestajali daleko veci i bitniji narodi od nas. Oni na nas gledaju kao na mrave u kuhinji. Najviše nas vole mrtve ili u nečijem tuđem dvorištu. Svake godine iz Srbije se iseli jedan Pirot, a nista se ne cini povodom toga vec naprotiv. Nasa zemlja Srbija je ocigledno pod okupacijom gde predsednik Srbije (namerno nisam napisao "naš") govori protiv ustava (!!) kako je bolje da se odreknemo dela zemlje, a kad njegova klika ponavlja to isto onda je valjda jasno i magarcu gde smo i ko nam odlucuje o glavi. Nisu oni toliki debili koliki se predstavljaju vec je to inteligentni establisment koji je tu planski postavljen da ispuni zadatak. Mi samo treba da prestanemo da se iscudjavamo i da pocnemo da se pripremamo za ono što predstoji.
Tehnicki pregled i ne samo tehnicki pregled vec sve u vezi automobila je samo kap u moru tih metoda ponižavanja, a u cilju ispunjavanja ovog gore plana.
-
@BladeBG ... apsolutno si u Pravu sve sto si napisao je na svom mestu ... @ Wele se odlicno nadovezao , jer toliko toga ima vaznijeg u drzavi da se popravi i sredi
a ne na silu da se gura neki standard koji ljudi ne mogu da ispune ,nek nam daju plate kao u EU , pa cemo kupovati nova vozila itd itd ...
:46
-
Juce stojim na semafou, a pored mene onaj japanski autobus izbija trulez na sve strane. Verovatno neko zazmuri na tehnickom jer u suprotnom bi onda pola GSPBa zavrsilo na otpadu.
GSP sam vrsi tehnicki pregled svojih vozila. Kada bi se izbacila vozila koja su zrela za otpad vec 30 godina GSP bi izgubio oko 20-30% gradskih linija.
Smejurija od drzave :53
-
za sharana iz 2013te su mene jedva pustili jer kao neama atest za kuku koja je fabricki ugradjena :(...kaze mi drugar da moras sa golfa skidat bodikit jer se mora videt ispod plastika kakav je boodala...msm ok za one spojlere ili slicno ali fabricki auto kupusati to je idiotizam..
-
Najlakše i najbrže bi bilo za proveru korozije da se auto potopi u kiselinu na tehničkom i ako je zdrav nigde neće da probije. Gde pokaže oštećenje da se u roku od tri dana popravi i ne mora da se plaća opet tehnički.
-
Bogami nema zezanja...
Ja sam prosao tehnicki pre nekih 10ak dana, gledali su apsolutno sve, punih 30 minuta...
Uvatili su se odmah za "bela svetla" , na mom autu su fabricki projektori ali nemaju peraci farova....
Naravno nisam ubacio kineske xenone, nego led sijalice :) sto ih je zbunilo, uporno su trazili aftermarket zice za balaste i gde sam sakrio balaste :)
Ja sam se pravio lud da je auto takav stigao iz uvoza...
Problem su bila i fabricke stopke koje su led, mislisli su da sam ih naknadno stavio...pa su trazili na netu i uverili se da su fabricka..
(https://s20.postimg.cc/63phc2nzh/IMG_20180823_090418.jpg)
-
Hahaha @raca1 a ko i po drugi put ne prođe tehnički mora da se učlani u sns početnu selekciju, i mesec dana da deli informator na ulici....
@Wele naravno da je sve vezano za standard, to njih boli q..... da imamo viška para neki bi kupili noviji, drugi bi stariji auto doveli do perfekcije al sam siguran da bi ljudi sami od sebe sredili vozila.... naravno uvek postoji jedan procenat ultramega aljkavih vozača gde ni sveti Petar ne pomaže to sam se uverio....
Ne mogu ljudi sa platama od 200e (neki nemaju ni toliko) da stignu ni da registruju nego idu na rate, kamoli da se nešto uradi....
Održavanje auta se svodi na popravljanje nečeg tek kad stane auto.... nažalost....
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
-
Hahaha @raca1 a ko i po drugi put ne prođe tehnički mora da se učlani u sns početnu selekciju, i mesec dana da deli informator na ulici....
Nema potrebe, to je već rešeno.
https://www.njuz.net/svi-gradjani-srbije-uz-dina-karticu-dobice-i-besplatnu-clansku-kartu-sns/ (https://www.njuz.net/svi-gradjani-srbije-uz-dina-karticu-dobice-i-besplatnu-clansku-kartu-sns/)
-
Wele,
Zabole me baš da li ti misliš da sam u pravu ili da nisam. Svi bi trebali kao što ti kažeš da idemo gde nam je bolje, da se selimo u inostranstvo da bi smo mogli normalno da živimo, čisto da pomognemo u tom projektu da nas ovde ostane što manje. A za to koje su namere velikih, hvala što si nam rekao, nismo znali. Tako očiglednu stvar koja je u procesu vec izvesno vreme i tako primetno se radi, stvarno ne znam kako nismo primetili, pa si trebao ti da dođeš da nam otvoriš oči. Ne možeš se ti sa mnom sprdati, taman posla. To možeš samo u svojoj glavi da zamišljaš. I to što tebi ovaj forum služi za lečenje ličnih frustracija, tako što ovde dođeš i zajebavaš one koji ti to dozvole i niko ništa ne sme da ti kaze kao da si neki veliki baja ili si gazda ovog foruma - mene i za to zabole. Ja te gledam kao jednog isfrustriranog filozofa koji misli da je mnogo pametan, a pojma nema sa životom. To što je sistem ove države poremecen, pa prolaze takvi kao ti, ne znaci da si pametan i uspešan. I na sve to si nevaspitan i bezobrazan. A meni stvarno vređa inteligenciju da, makar i preko interneta vodim bilo kakvu raspravu sa takvim mentalnim sklopom i da me bilo koje mišljenje takve osobe u vezi mene, zanima.
-
Drugari de vas nesto upitam u vezi novog zakona , da li neko od vas registrovao u skorasnje vreme Golfa 1 a da ima ugeadjenu komandu tablu od Golfa 2?
Sledece nedelje treba da idem da reg. auto ali imam tablu od Golfa 2.Neznam dal ce to prestavljati neki problem?
-
Ako ne sijaju nikakve lampice koje ne treba inače da sijaju, prolazis. Bas će oni znati kakva tabla treba sa bude...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
(https://s15.postimg.cc/tf7k39xuf/20180915_115229.jpg) (https://postimg.cc/image/tf7k39xuf/)
Prosao danas.
Auto sam podigao svojevoljno i skinuo 17 felne,kazu da bi prosao i sa tim. Auspuh,tj zavrsetak koji nije fabricki ne moze,i konkretno na mom autu zuti farovi,koje sam skinuo pre nego sto sam otisao.
Ostalo ne zakeraju nista,auto nije truo,kocnice ispravne,trap ispravan.
Definitivno ima do izbora tehnickog,nije ni njima u interesu da ne uzmu 2 3 hiljade :)
-
On uzme pare za tehnicki pa te ne pusti pa ti imaš fore 72h da na istom tehnickim prodjes bez plaćanja. Posle toga placas ponovo a onih 2-3 hiljade ostaju, ne vraćaju...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ne kapiram sta su toliko zapeli za auspuh... Kubura, hvala za ovo oko felni i spustanja, ja zbog kocnica i ne mogu ispod 15" napred, valjda nece biti problema. :)
Inace sam ja sa "sportskim" zadnjim loncem prosao agenciju za bezbednost saobracaja, a sad ovi strucnjaci sa tehnickom vracaju za nastavak auspuha.
-
On uzme pare za tehnicki pa te ne pusti pa ti imaš fore 72h da na istom tehnickim prodjes bez plaćanja. Posle toga placas ponovo a onih 2-3 hiljade ostaju, ne vraćaju...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dodjes prvo da vide auto,da kazu sta moze sta ne,pa onda zakazujes termin.
Madisone nije naravno kod svih isto,ovde gde sam bio su maksimalno korektni. Svakako bolje idi na par mesta vidi sta kazu.
-
Tako ce verovatno i biti, mali je Krusevac, naci ce se razumna osoba. biggrin
-
Na ženinom Lupu sija lampica za airbag od kada smo ga uzeli, da li će to biti problem, ima li neko iskustva?
-
Blade cisto za info 225 45 17 i 205 50 17 imaju isti precnik samo sto je uza guma i ne vidim razloga zasto to ne moze da prodje. Neko voli uzu gumu radi cuvanja trapa zime i sl... Samo onako kazem biggrin
-
od fabrike/dilera bi trebao da dobijes homologaciju gde je vise varijanti gume, nije nikada samo 1.. pa mozes recimo 205, al ne mozes 225 jer fabrika misli da ce da cese negde, ili ne mozes manje od 16" jer nece preci preko kocnica.. a uvek imas opciju da "rucno" homologujes koju gor random dimenziju dok ti neko potvrdjuje da je ok .. najcesce je to proizvodjac felni.. tipa meni je upisano 205/55/17 , hocu 225/45/18 , ako OZ daje potvrdu da na moj moze, odem sa papirom , platim 20e homologaciju i upise se dimenzija i to je to. :)
meni je uzas koliko seru za neke gluposti koje ni japanci (koji najcesce prodaju auto radije nego da idu na tehnicki, koliko su bolesnici) ne gledaju.
-
Blade cisto za info 225 45 17 i 205 50 17 imaju isti precnik samo sto je uza guma i ne vidim razloga zasto to ne moze da prodje. Neko voli uzu gumu radi cuvanja trapa zime i sl... Samo onako kazem biggrin
Sve je to u redu i jasno, ali eto, mom drugaru su pravili problem.
-
Ja sam danas ostao zabezeknut koliko daleko su otisli sa detaljnim ali bas detaljnim tehnickim pregledom....
Gledali su bukvalno SVE,ja gledam,ne verujem....35 min je trajala ta agonija sa nadom da ce nesto sigurno naci.
Prosao sam,i registrovao sam auto.
Nosim se mislju da kad je vec tako top ispravan da ga sutra bacim na oglase i trazim 3 -4.000 eura.
Mislim da sam realan,nema veze sto je star 21 god. :67
Pre mene je bio mercedes e 270 cdi,ispostavilo se tehnicki neispravan,onaj jadnik urlao na sav glas,treskao se i skakao al dzaba,ovi ni da cuju....
-
Danas oglas na radiu, prodajem reno kangoo ispravan, malo trosi, registrovan po novom zakonu.

-
Nije sporno da se na tehničkom traže stvari koje su važne za bezbednost, to apsolutno podržavam. Problem je što je se traži gomila gluposti koje nisu relevantne za bezbednost, a na sve to, tu istu registraciju i sam tehnički pregled preskupo placamo za naš standard, kao i gorivo. A za uzvrat dobijemo puteve pune rupa, na kojima cepamo gume, krivimo felne i tako dalje...Da me ne shvatite pogrešno, ne čudim se tome, samo komentarišem. Davno sam shvatio da Srbija počinje tamo gde prestaje logika, pa mi mnoge stvari više nisu čudne, tako ni ovo.
-
Sve to ima logiku, nego je vecina ljudi ne vidi.
-
Jel zezaju na tehnickom ako na autu ne postoji prikljucak za slepanje? biggrin
-
Ne pisi to Ivane sad ce neko sa tehnickog to da procita i da gleda i to. ukloni poruku odmaK
-
Hahaha... Moram da proverim. biggrin
Ako gledaju moram da trazim drugi i da varim. bonk
-
Haha ja imam, ali sam pozadi zatvorio rupu na braniku. Mislim da ne obracaju paznju na to, na novijim kolima se ionako ne vidi uopste, tj. uglavnom se srafi.
-
Ja sam kod mene isekao kad sam namestao zadnji branik posto nije na istom mestu na starom i novom tipu.
-
bonk
https://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/aktuelno/6814/novi-udar-na-vozace-poskupeo-tehnicki-pregled
-
i opet ...Jedna stvar je ipak sigurna – posedovanje i korišćenje automobila postaje sve skuplje i skuplje... bonk
https://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/aktuelno/6819/cene-tehnickog-pregleda-sta-nas-dalje-ceka
-
Extra bonk
-
Sta reci na svemu ovome , svaki grad razlicita cena teh. pregleda... bonk
Jednostavno receno ovo je SRBIJA...gde sve moze...
-
Evo novog problema koji sam imao na tehničkom pregledu...
Kuka, sa kojom sam kupio auto, fabrička, ima pločicu na sebi,...mi je pravila problem. Tražili su mi da skinem, ne samo uložak, nego i nosač sa instalacijom, jer kuka nije atestirana.
Eto, ne shvatam da ono što je fabrika montirala, mora da se atestira. Ako je naknadno ugrađena, to razumem, ali pod uslovom da to atestiranje, ako je kuka ispravno ugrađena nije posao za koji je treba ceo dan, nego da može da se uradi na tehničkom pregledu.
Da bude potpuno ispravna svetlosna signalizacija, trap (što se ne gleda), kočioni sistem, da nema limarijskih oštećenja, da budu sve gume iste i tome slično, što utiče na bezbednost, podržavam...
Ali da dodjem na tehnički pregled s potpuno ispravnim autom, a ne mogu da ga registujem, zato sto nosači kuke ,,vire" ispod branika po 2 cm,...To vređa elementarnu inteligenciju glupog čoveka...Pritom je kuka fabrička.
-
Coveku su ukucali broj motora na zvono menjaca. Dalje ne treba da pisem.
-
Komšiju poslali na kucanje broja motora pa posle kucanja i sve zajebancije zakljucili da se ipak vidi broj motora. I sad na kraju covek pukao pare a fabricki broj motora se jasno vidi. . .
-
to samo govori koliko puno NE strucnih i NE upucenih ljudi radi po tehnickim pregledima i rupama i dopunama u zakonu ... bonk
-
Meni su za keca u Krusevcu rekli da "nema fabricke branike". :) Na istom mestu gde je 4 puta zaredom ranije bio registrovan. Isti lik je na primer pustio mog druga bez atesta sa metanom, ali ja sam bio isuvise sumnjiv po novom zakonu...
Cekajte, vise se na radi PUS plocica, nego oni kucaju broj na blok (ili ocigledno gde stignu)? lollol
-
I moj drugar je morao da skine kuku sa oktavije jer je nosac vireo 2cm ispod branika,a objasnjenje je naravno naucno potkovano to jest ne sme nista da viri van gabariteta auta :57 a naravno sve je to postavljeno da bi nas :73 kako stignu.Milion je primera za ovakve gluposti a niko strucan da radi na tim tehnickim pregledima pa da se tacno zna sta sme a sta ne sme!
BladeBG-Znas li koje je objasnjenje za kuku,to jest sto ne moze da se registruje iako je fabricki atestirana i postavljena?Nije ti ubaceno u nulti pregled kada je uvozen auto kod nas :69 To je bilo objasnjenje koje je meni dato bonk
-
Tako nešto slično su mi rekli. Kao nije zavedena kuka kada je auto carinjen i prvi put registrovan u Srbiji i ti fazoni...
-
A jel su zaveli kad se taj isti sa tehnickog rodio da ga je babica ispustila na plocice i da je napravio 5 do 6 zabica ( kao kad kamen bacis u vodu) Ovo vise nema nikakvog smisla tj ima zakoni se sprovode samo za kriminalce tj u njihovu korist da mi posten narod najeb.... a da se kriminalci provlace itd... Udarili smo k.... o ledinu. Samo cekam kad i sport u ovoj zemlji da zamre.
-
Za polovnjake uvezene nakon 2014. „teži“ tehnički pregled :huh:
https://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/saveti/7155/za-polovnjake-uvezene-nakon-2014-tezi-tehnicki-pregled
procitajte i komentare ispod ... :46
-
Pricali su na SATu o ovome, navodno ce da isprave pre famoznog datuma. Meni registracija u junu, jos sledecu godinu cu se sigurno izvuci, tj. znacu sta me ceka posle biggrin
-
Kao i do sad, nije im u interesu nikakvo smanjenje zagadjenja, nego će da se umeša glavni, i da kaže evo napravićemo kompromis povećaćemo cenu registracije za sva vozila i teraj dalje neko vreme....
Послато са Redmi Note 8 Pro уз помоћ Тапатока
-
https://twitter.com/i/status/1306489806415855616
-
Da li neko zna da bilo gde u Srbiji ima neki tehnicki pregled gde ce ti dozvoliti da svoje vozilo sam nateras na valjke kao sto je to bilo ranije?
-
Mislim da ne sme vise vozac.
A zasto to hoces? Kazes im da paze, budes tu i to je to
-
Meni pre tri nedelje nisu kontrolisali izduvne gasove.
Samo kocnice i auto stajao pola sata sa otvorenom haubom.
-
Pa valjda tek od 1. jula krecu izduvni gasovi?
-
Kolegi par dana pre mene merili. Isti tehnicki pregled. On se nadao da nece. Rekli mu da ide malo van dozvoljenih parametara.
-
Mere kako kome stignu, merili su i meni pre dve godine, prosle nisu, u svakom slucaju do jula smo mirni, za posle cemo videti.Meni registracija u junu biggrin
Inace kada su mi merili pre dve godine, rekli su da je ok, a meni katalizator u gepeku.
-
A nervira me to, sta ima neko da mi njaka i rovari po autu, ne znam ni sta sve imam, jos kao ne smes da stojis tu nego idi tamo unutra sedi i cekaj... Madison sa cega ti skinut katalizator, sa G4? Ja ga na G4 nisam ni zatekao bio je skinut a ni na dvojci 1.6b 89 god ga nema. Da li dvojka treba da ima katalizator kako da znam?
-
Na cetvorci je skinut, kec nije imao ni fabricki. Dvojka je bas retko koja imala katalizator, stajala je i oznaka pozadi. U svakom slucaju, nema sanse da ce na teh. pregledu traziti katalizator na golfu 2.
-
A sta raditi za cetvorku, meni je stariji tip motora, AGU, da li ako se samo postavi neki katalizator resava problem ili tu jos treba nekih sondi itd i softverski nesto da se cacka?
-
Ti fabricki nemas drugu sondu, tako da samo katalizator, za benzince su jeftini, ima za oko 80e novi.
-
Hvala brt
+ od mene 😉
-
https://www.rts.rs/page/stories/ci/story/124/drustvo/4405019/registracija-uslovi.html
Nadam se da niste kupovali katalizatore :53
-
Ajd ovi s katalizatorima, al šta ovi s DPF-ovima lollol
Kakva stoka, prvo pušte spicu pa onda kao ne odložićemo lollol
-
Skapirali su izgleda koji bi haos ispao da su krenuli da sprovode to sto su zamislili... Da ne pricam sto pola tehnickih pregleda nema uredjaje za merenje izduvnih gasova. Radio sam tehnicki pre manje od mesec dana i pitao ako moze da mi izmere da bih znao za sledecu godinu, kaze nemamo mi to, a jos mesec i po dana je tada bilo ostalo do najavljene primene zakona. Moguce da su znali da nece biti nista od toga.
A inace lik uzeo da mi cuka u prednji lonac, svako ko se iole razume u kola, video bi razliku izmedju katalizatora i lonca, i kaze mi da "imam nesto" u katalizatoru, tako da bih verovatno prosao jer "nije supalj katalizator". lollol Rekao mi je i da mi curi ulje iz menjaca, a u stvari je bila pukla manzetna spone. :)
-
А ето мени пре 20-ак дана ништа гледали нису, није ушао у канал... Само кочнице и издувне гасове и то је то
-
Ma nema pravila, nakon onih prvih par meseci/godinu dana kad su se tehnicki pregledi poplasili od kazni, sada se skoro sve ponovo svodi na kocnice i folije. Deluje mi da ih je drzava skinula sa dnevnog reda, pa su se opustili malo, verovatno je i ova korona uticala.
-
Ја бих рекао да је пало опасно шамарање од лове од куповине тих апарата за мерење издувних гасова преко свих увозника апарата и адитива за чишћење дпф/катализатора, продаваца катализатора итд... Смислиће опет нешто догодине, па ће одложити и тако у круг...
О свему томе најбоље говори ова тема "нова правила од 5. јула" направљена 2018., а ево 2021. исте се приче врте
-
Pre neki dan na tehnickom:
Mladji je auto Vama ćemo preko obd da izmerim gasove(nisam ni znao da moze)
Ja mu kažem samo nemoj nešto da polomis ili sjebes sve ćete platiti..
Onda ćemo meriti na izduvu, tad shvati da auto posle 2.500 na leru ima blokadu, pa nemoze ni to..
Na kraju, šta i da merimo kad je auto euro 6 :)
-
Што не може на издуву? Какве везе има што има лимитер на 2500 обртаја? Потопе га у патос 3 пута, тачно му избаци на екрану кад иде у патос а кад пушта гас?
-
Ne znam kaže ne može ništa ništa mu ne izbacuje, džabe u pod kad stane na 2500.
Zato su i počeli preko obd kod novijih auta.
Poenta je u njihovoj stručnosti..
-
Jel' ima neko neku info kakvo je stanje posle 5. Jula? Kažu da vozila ne prolaze zbog izduvnih gasova, a bilo je priće da je puna primena pravilnika odložena na dve godine
-
Ja sto znam iz prve ruke na jednom tehnickom od 10 auta prodje 3.
Kaze imaju ne znam koliko kamera i ne smeju nista da puste. Poplasili se, videcemo do kada. Vracaju npr. ako ne radi neki od podizaca stakala, zadnja prskalica isl.
Za izduvne ne znam tacno.
-
Pa oni su uvek na početku poplase a teško im da čitaju i tumače pravilnike…
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Најгоре је онима којима у оваквом периоду пада регистрација, све се преломи на њима. Поготово што су на техничким прегледима јако уплашени из никоме није јасно ког разлога па враћају људе због глупости. Чим се мало стишају страсти биће то као и до сада, сећам се да је исто била фрка и фама када су почели да сликају итд, после се све свело на формалност да се ауту провете кочнице и после стоји на каналу 30мин.
Sent from my vw mk5
-
Другара вратили јуче, суперб мк2 2012. Издувне гасове му рекли да би прошао (а нема DPF
), овалност дискова му исто гледали, али због тога ваљда не враћају са техничког тренутно.
Вратили га јер му не ради сирена, јер су му ксенони у фаровима а не раде му прскалице, и јер му не раде три дугмета прекидача од подизача.
Сирена му не ради јер је у процедури буџења 4-краког волана са командама на 3-краки без команди односно да убаци команде итд, па како му нису повезане јер нема где да их држи, не ради ни сирена јер за МФ волан и волан без команди иде другачији каблић airbag-а, на другим местима маса итд 
Фабрички суперб мк2 има или ксеноне или сочива са халогеним сијалицама, а он је у халогене убацио ксеноне и рекли му да не може да прође, такође му написали и да не пролази јер је позиција LED, мора бити жута.. чак кад је излазио коментарисали да ли смеју у таблици и рикверцу да му буду беле (јер је убацио LED) 


Што се тиче подизача, тек лудница.. њему сва 4 подизача раде, али су му поцркали дугмићи на сувозачевим и на задњим левим и десним вратима, са возачевих их отвара без проблема... И да платио је 6000дин, добио 72 сата да среди па да дође поново 


Баш вала игранка без престанка, ма ни они мученици не знају тачно шта и како, имају те неке елаборате који нису ни прецизни, ма хаос... Затварају техничке шаком и капом, многе без могућности да поново отворе...
-
hahaha, bice tako par meseci verovatno. Sto se tice ksenona, tu je zakon jasan i ne bi trebalo da prodje ako nema prskalice (debilan uslov po meni, ali zakon je zakon...).
Ovo za podizace jos uvek nisam cuo. boodala lollol
-
Страшно

Sent from my vw mk5
-
Sve je to Cg odavno,svijetlo od tablice,prkalice na oba stakla,sirena takodje,pozicija takodje,xenoni takodje ako nemaju prskalice.
Samo mogu ima tehnicki ako znas nekog mogu da ti pregledaju kroz prste,al jedan su zatvorili 10k eura kazne dobio i 1godinu zatvoren zbog pustanja auta sa teh.neispravnog u saobracaj
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
-
Ne moze da bude normalno da nam traze halogenu sijalicu u tabilici u 2021. godini, prskalicu u zadnjem brisacu.
to nije neophodna oprema, imas auto isti koji nazad fabricki ima brisac i nema, superb limuzina recimo, sta sad zato sto je izasao iz fabrike bez zadnjeg brisaca on prolazi tehnicki, a ovaj sto mu ne radi prskalica, a ima brisac on ne prolazi?
-
(https://i.ibb.co/8sh2cdv/IMG-20210709-WA0023.jpg) (https://ibb.co/NC4pSmD)
(https://i.ibb.co/5YTHxfv/IMG-20210709-WA0022.jpg) (https://ibb.co/rbkrf1M)
(https://i.ibb.co/DKC45JR/IMG-20210709-WA0021.jpg) (https://ibb.co/h8WsD6m)
Ево прође човек технички са мојим ручкама (да не ломимо жабице само за прекидаче)... И ко овде кога завитлава, овима као није јасно да ће сутра да врати своје црне неисправне и да је ово намонтирано као маска... У фарове је човек набуџио H7 сијалицу у D2S кућиште и мало супер лепка да прође технички
, данас био и добио потврду да је прошао...
-
Prikidac 5e jbt, a on se cigani.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
Dedu mog su juce vratili zbog zadnjih podizača stakala.Posle toga su mu nasli opet zamerku i vratili ga zbog prekidaca svetala,prevezano je da na prvi klik pali kratka i poziciju umesto samo poziciju...
-
Drugara vratili za zadnju prskalicu na staklu.
-
Шта прскалица не ради или је нема?
Невероватне приче...
Sent from my vw mk5
-
Ne radi.
-
Страшно... Па на великој већини аутомобила из 90-их не ради па и на млађима.
Значи имам форе 11 месеци да на женином ауту поправим прскалицу 
.
Невероватни су мајке ми...
Sent from my vw mk5
-
Mislim da je ovo stanje zrelo za strajk :angry:
-
Navikavaj te se jedno godinu , dvije,pa ce polako da popustaju. Tako je bilo u Cg,gubili klijente,mada su neki platili debelo zatvaranjem. Najbolje da auto cijelo provjerite prije tehnickog.
Sirena takodje mora da radi.
Starog su kada je pocelo to u Cg vratili na g2 radi neke ukrasne plastike ispod prednjeg branika.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
-
Ето ја не знам једног голфа 2 да му ради задња прскалица, па и на тројкама слабо...
Sent from my vw mk5
-
Kod mog drugara je Fokus u pitanju.
-
Na mojoj radi



Tj bio kamenac zaglavio, kompresor i sve rijeseno prije 5 godina kada su trazili na tehnickom. Ja to redovno korostim
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
-
https://www.rts.rs/page/stories/ci/story/124/drustvo/4453722/tehnicki-pregled-neispravna-votila-mup.html
Mislim da ce polako prestati da vracaju zbog gluposti. ;)
-
majstor1
-
Ето ја не знам једног голфа 2 да му ради задња прскалица, па и на тројкама слабо...
Sent from my vw mk5
Kod Golfa 2 se ta prskalica ne kvari. Može samo da se zapuši, a to nije ništa što ne može za minut da se reši.
Više ima Golfova 4 na kojima ta prskalica ne radi, nego Golfova 2. To im je mana. Takođe ne radi na velikom broju Passata B5, B5.5, Audija A4 B5, A6 C5,...karavana. Isti je sistem.
Kod mene radi! :)
Inače, za manje od mesec dana mi ide registracija za Passata, svratio onako uz put da pitam da li ce za nešto da mi prave problem. Rekao mi je kontrolor: ,,Skini ksenone, ostalo je ok".
-
Da li je neko vracen sa tehnickog zbog neispravih prskalica za xenon farove ?
-
Juce bila emisija na SATu, mora da rade i da postoje. Vracen neki A4 2017 sto fabricki nema prskalice, a ima xenon. I ovi policajci kazu jbg mora tako pise.
Zadnji brisac ne mora raditi i prskalica. Ali prednji moraju, kao i sve brave, podizaci.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
(https://i.postimg.cc/d7fh7C4J/225713708-3996028173858852-7036154455749874365-n.jpg) (https://postimg.cc/d7fh7C4J)
-
Danas drugar vraćen sa tehničkog zbog prevelike vlage u kočionom ulju.
-
To vala nije za zezanje! Ali me zivo interesuje kako oni to ispitaju
-
Imaš mali merač kao olovka koji se ubaci u kočiono ulje i ima zelenu i crvenu lampicu.
-
Aaa jes.bogami sad se sjecam da sam nedje gledao
-
.
https://www.facebook.com/events/1214905535644160/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2252%22%2C%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22share_link%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22share_link%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A%7B%5C%22invite_link_id%5C%22%3A337243568054468%7D%7D]%22%7D
-
Tehnicki ne mozete proci ako ne radi neki od podizaca stakala.
-
Podizaci su jako vazni za bezbednost saobracaja, vazniji od kocnica lollol
-
PREUZETO :
Od ovog leta kod nas u SRB aktuelna tema je kako bezbolno proci tehnicki pregled i kako da ti ne vrate kao neispravno vozilo ako ima minimalne nedostatke.
Eto, u EU moze i ovakvo vozilo da se registruje.
p.s. Unutrasnjost vozila namerno nisam fotkao jer su komandna tabla i sedista takodje u raspadanju. Bilo mi je zao samog auta :)
(https://i.postimg.cc/w7qsH92m/1.jpg) (https://postimg.cc/w7qsH92m)
(https://i.postimg.cc/svg1qwfP/2.jpg) (https://postimg.cc/svg1qwfP)
(https://i.postimg.cc/0KQxWXGb/3.jpg) (https://postimg.cc/0KQxWXGb)
-
Kod nas je "Napredno" clap
-
Vala bolje je i ovako kako je kod nas nego da ovi leševi krstare drumom. Samo nemojte da nas poredite sa Grcima i Indijcima, valjda smo bolji, daleko bolji od toga.
Ето ја не знам једног голфа 2 да му ради задња прскалица, па и на тројкама слабо...
Sent from my vw mk5
Vozilo staro 35 godina i nekim čudom mu ne radi plastična dizna za vodu sa promerom od jednog milimetra? Ma jel moguće?
Na žalost kultura održavanja svega kod nas je jako loša. Pogledaj vozila po gradu. Sva su oštećena i izudarana i tako se vozi. Nikome ne pada da popravi oštećeno vozilo, da ga dotera, da zameni prskalicu od 150 dinara. Pogledaj koliko ljudi gura štap da im drži gepek vrata, a amortizer vrata 500 dinara. Ako treba da se da za cigare i alkohol to nije problem, ali ako treba da se uloži u auto da izgleda kulturno onda je to trošak? Auto sa zacementiranim ptičjim govnima na sebi se vozi i ne pada mu na pamet da ga opere. Ja smatram da auto predstavlja mene. Ako sam došao na posao uredno obučen, opran i pristojan za svoje radno okruženje i automobil treba da je takav. Ako je auto prekriven govnima, pa pogađajte da li sam promenio zadnji put gaće u pretprošli petak?
Iz ličnog iskustva imam loše mišljenje o nivou kulture većeg procenta ovog mog naroda i žao mi je što je tako.
-
Vala imas i pravo mada ima jos dosta drugih stvari tu ali u pravu si...ali isto brate zahtijevaju od nas neki standard kao u evropi, a nemamo hljeba da jedemo
-
Pa to je paradox. Nemamo hleba da jedemo ali uredno posedujemo automobil…
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Novac je pitanje pogleda na zivot, druga je skroz tema koja moze da se oduzi. Ne govorimo mi ovde od 20evra, 100evra koje nisu cifre kada su vozila u pitanju. Govorimo o par stotina dinara. Ti da odes u Maksi danas neces izaci ispod 1500 din. Dakle amortizer vrata ili dizna kosta kao kilo jabuka. Ako nemas toliko novca da odrzavas auto onda auto ni ne treba da kupis, bar ne takav. Koliko treba da kosta dizna da bi je zamenio? 7 dinara? Ni tad je ne bi zamenio niko jer je stvar u glavi, a ne novcaniku.
.
https://www.facebook.com/events/1214905535644160/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2252%22%2C%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22share_link%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22share_link%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A%7B%5C%22invite_link_id%5C%22%3A337243568054468%7D%7D]%22%7D
Molim vas ne slusajte ovog laznog proroka. Covek ima volju i energiju, ali usmerenu u pogresnom destruktivnom pravcu. Obraca se mladjoj populaciji koja je naoruzana energijom i buntom, ali bez osnovnog znanja. Na njegovom poslednjem videu "brani" vlasnike vozila koja su nepropisno parkirana na trotoaru, a sugradjanina koji je prijavio vozila nepropisno parkirana bi fizicki napao. Ovo je krajnje licemerno jer kada je on pre nekog vremena dobio batinanje od policije, odmah se uhvatio da cita zakon. Tada mu je zakon odgovarao kada je bio tucen, a sada kada on hoce da tuce onda mu zakon ne valja. Krajnje licemerno, da ne kazem debilno da ti upucujes javni poziv preko YT da se fizicki napadne gradjanin koji trazi od drzave da reaguje po zakonu. Od 50k pregleda, sutra ce neko stvarno naci motiv u ovome da tako treba da se resava nesporazum. Malo li nam je nasilja vec do sada?
Sto se tice odbrane vozila koja su parkirana na trotoaru, samo se zapitajte kuda trebaju da hodaju pesaci? Kuda trebaju da prolaze majke sa decom u kolicima? Kuda trebaju da prolaze ljudi u invalidskim kolicima? Kuda trebaju da prolaze slepi ljudi? Zajedno sa vozilima? Moj prijatelj je tako zakacio coveka na Bezaniji koji je pao, udario glavom u trotoar i covek je poginuo. Da, te stvari se desavaju.
U mom naselju zivi slep covek koji se cuje kada prolazi jer udara stapom po ulici. Kada se zvuk promeni (udara stapom po kolima) znam da se neko parkirao preko pesackog prelaza ili trotoara i da covek ide levo desno pokusavajuci da nadje stazu ponovo. Rastuzi me kao coveka kada vidim tu scenu. Na kraju ulice zivi zena koja ide invalidskim kolicima po ulici jer su trotoari zatvoreni. Da imate malu decu, da li bi ste pustili svoju zenu da ide po ulici sa sinom cekajuci da ih neko potkaci? To sto Bojan opravdava ovakvo parkiranje je teska budalastina. Sistem ne radi svoj posao, odavno sam misljenja da im je cilj da se Srbija isprazni od Srba, pa ljudi u ocaju pokusavaju na silu da rese samo svoje probleme. A 100 ljudi, 100 razlicitih pravdi i eto problema. Da ne pricam sto nam nijedna zelena povrsina nije vazna. Po Zemunu nema parka koji nije izgazen vozilima. Komunalci gotovo da ne rade svoj posao, saobracajna nema ovlacenja da kaznjava za takve prekrsaje, pauk ne sme da nosi vozila sa zelene povrsine. U medjuvremenu Beograd ima skoro najprljaviji vazduh na svetu, deca udisu toksine dok im cale unistava izvor kiseonika, Srbija druga u Evropi po smrtnosti od raka pluca, a ni sa ostalim bolestima ne zaostaje. Neznanje + bezobzirnost, vrhunska kombinacija samounistenja.
Beogradu neminovno slede nova saobracajna pravila, a to je da sve ulice postanu jednosmerne. Jedna strana sluzi za parkiranje, a druga za voznju. Cesta sluzi za motorna vozila, trotoar za pesake. Ko se parkira na trotoar, mesec dana zatvora. Svajcarska bi plakala za nama.
-
Ti prijatelju verovatno imas obezbedjeno svoje parking mesto, garazu ili zivis na periferiji grada gde mozes da parkiras istovremeno i svoj auto i shleper i autobus a da nikoga ne ugrozis pa zato sve ovako pises ali sta da radimo mi koji majcino mleko propisasmo da nadjemo to jedno jedino parkig mesto za jedan auto koji poseduje cela porodica ?
Imas li da predlozis neko resenje s obzirom da u ovom sadasnjem savremenom drustvu auto nije luksuz nego potreba ?
O abnormalnim cenama registracije i kriterijumima za prolaz tehnickog pregleda da ne pricam jer to sto se kod nas u Srbiji radi je van svake pameti. Covek zdravog razuma ne moze da prihvati da sa autom kojem ne radi jedan podizac prozora ili neka plastika u braniku ne ugrozava bezbednost saobracaja ni svoju ni drugih ucesnika. To za zagadjenje vazduha je relativno ok ali kad tehnicki pregled prodju regularno kao i ostali vozila gradskog prevoza i policije koji cak voze i neregistrovani pa nikom nista.
MUP u Savskoj 35 zaobilazi "Oko sokolovo" u sirokom luku a gde su po trotoarima parkirani policijski automobili kao i civilni [od radnika zaposlenih u toj stanici] gde postoji znak zabranjeno parkiranje i zaustavljanje i ne samo po trotoarima vec je desna traka non-stop zauzeta pa me jako zanima o kakvom ti zakonu pricas, o kakvom postenju i o kakvoj drzavi ?
Pominjes nesto Svajcarsku pa da te pitam da li si ikada bio u Svajcarskoj ili si samo slusao neke babine price kako sve to tamo funkcionise ?
Ja sam muzicar i "X" puta sam svirao bukvalno po celoj Svajcarskoj tako da savrseno znam a ja i ti da zivimo jos pet zivota necemo docekati ni njihov standard ni takvu disciplinu. Porediti Srbiju i Svajcarsku je isto kao porediti volovska kola i Japanske brze pruge lollol
Ne branim Bojana, ne poznajem ga a da je u pravu - u pravu je za sve mada sumnjam da ce nesto da postigne jer Srbija nije zemlja vec CIRCUS COLORADO biggrin
Imao bih jos puno toga da kazem ali necu jer verovatno sam mnoge smorio i sa ovim dugackim postom, pozdrav
-
Onaj lik je sprdnja koliko i zakon o tehničkim realno.
-
Kakav je takav je ali je u pravu thumbup
-
Ne može nikako biti u pravu ukoliko poziva na fizičko nasilje protiv sugrađanina koji traži od države da postupi po zakonu. Sve ostalo mu pada u vodu.
Jerotije, ajde da ti kažem gde i kako živim kad se već interesuješ, mada iz mog teksta je valjda jasno da to nije relevantno. Jednostavno takav je moj stav u životu. Živim u Zemunu blizu Prvomajske ulice u radničkom naselju koje je pretrpano automobilima. Dva svoja vozila držim na ulici, na javnim označenim parking mestima ili na mestima gde ne uništavam zelenu površinu ili ne ometam na neki način sugrađane sa kojima živim. Radim u centru grada i dao sam ženi svoj auto jer ona na poslu ima parking mesto, a za grad koristim njen manji auto zbog lakšeg parkiranja. Druga opcija mi je električni trotinet koji sam nabavio i kada parkiram dalje od posla skočim na trotinet. Trotinet me izađe 4000din mesečno, što je pola goriva koliko mesečno potrošim. Treća opcija je vožnja sa kolegama, tako da umesto 3 mi zauzmemo jedno parking mesto u toku dana.
Sve ti ovo govorim jer je očigledno da moramo da menjamo nešto, a ja mislim da treba početi od samih sebe. Pogledaš se u ogledalo i kažeš sebi, kako možeš da ovu zemlju učiniš boljom danas? Što je MJ rekao "Im starting with man in the mirror"
U suprotnom nastaje tenzija, histerija, svako ima svoja pravila, kao i u džungli kada ponestane resursa i vlada zakon jačega što smo svedoci svaki dan. Smatram da je to pogrešno.
Ukoliko je registracija skupa, kupi manji auto ako je već auto neizbežna potreba. Moj tast vozi nekog malog 1.1 Koreanca i dovoljan je za komutaciju po Srbiji, a malo troši i jeftin je za registrovanje. Čak sam pre par nedelja isti takav auto video sa NS tablama kod Dubrovnika, četiri odrasle osobe otišle da se provode, ništa im nije falilo. Ako gledaš tako onda auto više klase nije samo potreba već i određen luksuz. Ukoliko je kod nas skupa registracija, neka Guarana kaže koliko je u Sloveniji. Znam da je kod njih bilo osiguranje baš jako sa cenom. "Da, ali oni imaju jači standard". Tako je kako je. Nisu oni krivi za to već mi. Dozvoli smo izdajnike da se dočepaju vlasti, naš nesoj koji se prodao za novac i ništa nismo uradili dok smo gledali kako uništavaju zemlju. Sada možemo samo da plačemo na visinu registracije... ili da se odselimo za Sloveniju :D
Što se tiče predloga, ja sam dao jedan oko jednosmernih ulica gde će ulice biti mesto za parkiranje, a ne trotoari. Drugi predlog koji bih ti predložio jeste da ili kupiš parking dozvolu ukoliko živiš u centru grada ili da se preseliš u deo grada ili grad koji nema problem sa parkiranjem. Sa tolikim brojem doseljenih ljudi u Beograd da li stvarno misliš da svako može da se parkira u centru gde poželi i kad poželi? Ja imam prijatelje koji u ovo vreme digitalizacije rade sa daljine. Tri puta jeftinije i zdravije mu je kuća u Irigu nego stan u NBG. Imam prijatelja koji se preselio zbog lokacije posla u Galeniku, jedan poznanik u Despotovac... Postoji rešenje. Život u Beogradu ima svoje pozitivne i negativne strane, ali to što nemaš gde da parkiraš, pa blokiraš pešake, druga vozila, rampe za invalide nije ništa drugo nego lična sebičnost i bezobzirnost. Ruku na srce, koren svega su upravo te ljudske osobine. Danas svi žele da parkiraju ispred svog stana, a to jednostavno nije moguće. Ako želiš da parkiraš ispred stana onda se preseliš na selo ili kupiš kuću i imaš plac za svoje vozilo. Svedoci smo da po celom gradu se ostavljaju cigle na trotoarima, kante, flaše sa vodom kao rezervacija parking mesta koje ne pripada nikome, tj pripada svima, ali je neko dovoljno bezobrazan i sebičan (!) da smatra da je taj deo trotoara njegovo vlasništvo. Parkiranje na autobuskoj stanici, ispred banke, ispred prodavnice, parkiranje na invalidskom mestu, ispred kladionice sa sva 4 žmigavca je postao narodni običaj.
I naravno uvek postoji kod takvih ljudi "logično" opravdanje zašto to rade. I Hitler je imao razlog zašto treba istrebiti određene etničke grupe. Što kaže onaj u filmu Platoon "Izgovori su kao čmar, svako bar jedan" To što policija i komunalna rade je skandal, ali isto nešto što se u Srbiji dešava stotinama godina unazad i to se neće promeniti skoro. Mi imamo pismene tragove o korupciji i kršenju zakona i oholosti vlastodržaca još od Miloša Obrenovića. Dakle Srbija se delomično oslobodila Turaka, ali ugnjetavanje naroda nije prestalo. Sretenjski ustav kojeg mi danas praznujemo i slavimo je nastao kao rezultat učestalih buna srpskog naroda protiv srpske vlasti, a prošlo je manje od 20 godina nakon oslobođenja. Ta strana istorije se nije mnogo menjala do danas. Zakon piše vlast zbog sebe. Ovo treba da ti bude pokazatelj da će uvek biti zloupotrebe vlasti kroz nepotizam ili položaj u vlasti, ali to je tako jer kada treba nekome da izvadi npr pasoš odmah će reći "imam ja prijatelja tamo da ti uradi preko veze", a niko neće da kaže idem da čekam u redu. Tako da korupcija i nepotizam uspeva jer generalno narod je takav. Fokusiran je na kratkoročnu perspektivu kako može da se ovajdi.
Elem, to što policija radi po meni nije nikakvo opravdanje da ja radim isto što i oni jer u čemu se onda razlikujem od njih? Ni u čemu. Ako njih gledam sa prezirom, kako mogu sebe da gledam ako radim isto?
Ukazivanje na tuđi zločin nikad nije opravdanje za tvoj zločin.
Što bi Kenedi rekao "Ne pitaj šta država može da uradi za tebe, već šta ti možeš da uradiš za državu", a država smo svi mi i ovakvi i onakvi. Srećom upoznao sam i ljude koji su svetla Srbije. Ćute i rade i čine ovo mesto malo bolje nego što jeste.
U Švici bijah daaavno, čak sam tamo naučio da vozila trebaju da stanu pešacima na pešački, no imam iskustva i dosta kilometara po drugim EU zemljama i dosta bliske rodbine (nije baba) po istoj, pa ono razmenjujemo iskustva, ali reč Švajcarska je ovde iskorištena metaforički, kao sinonim jedne uređene zemlje. Mogao sam napisati i Japan, ideja je bila da možemo biti bolji i od najuređenije zemlje.
-
Kao prvo da ti zahvalim na ovako dugackom i opsirnom postu. Kao da smo u kafani se ispricali uz pivce :26
Da, sve si u pravu i bilo bi lepo kad bi moglo da se uredi bar priblizno slicno kao u Svajcarskoj ali od toga nema nista, bar nece biti dok smo ja i ti zivi to sigurno. Ja sam prvi za postovanje invalida, slepih, majki sa decom....ali kako to urediti u Beogradu - nikako. U mom kraju {Vozdovac] je vise puta dolazilo do sukoba zbog parking mesta, bilo je i krvi, krivicnih prijava....ma strasno veruj mi ali ne moze biti resenje da sad prodam kucu i odem da zivim na periferiju zbog parkiranja, to jednostavno nema smisla. Da bih se obezbedio od stresova parkiranja morao sam da se odreknem dela dvorista gde sam uzivao u hladovini pod lozom, srusio sam ogradu i obezbedio sebi parking. Moje komsije to ne mogu, nekom je zivot majka a nekom maceha jbga.
Bojan koliko sam gledao klipove ne poziva na nasilje. Samo je rekao da bi tom nekom dezurnom sto stalno prijavljuje trebala "vaspitna" ali da se to ne sme. Bojan trazi da se postuje zakon ali da se postuje u svim oblicima a ne selektivno. Prvo da ga policija i drzava postuje pa i gradjani [tako je npr u toj Svajcarskoj]. Kad ga policija bude postovala bice i osnova da ga mi postujemo.
Registracije su skupe i za starija vozila kao i za vozila manje kubikaze a kamoli vece a o kriterijumima prolaska da ne pricam jer sam pisao [ti nisi].
Sve u svemu Bojan ima moju podrsku, apsolutno se slazem sa svim zahtevima za postovanje zakona za sve a ne samo za neke. Registracije da pojeftine i da se na tehnickim ne trazi "dlaka u jajce" kao sto rece Srecko Sojic biggrin
Pozdrav i svako dobro
-
Meni je za 1.2/90ks registracija 300e godišnje. pre za 2.5/180ks je bilo 900e godišnje. Na tehničnom neće niko da ti zagleda prskalice i branik, al neće ni da te pusti sa sjebanim trapom i kočnicama, pa da si ne znam čiji rođak.
Wele dođi u deželu, sve ti je oprošteno, nećeš se sa vetrenjačama nikako provesti. :D
-
Hoces li proci tehnicki ako ti ne radi npr zadnji levi podizac stakla drive
-
Skoro 100%. Mrzi me da jurim baš šta pravilnik podrazumeva ali je otprilike isto kao u Srbiji, kočnice,svetla,obavezna oprema, izduvni gasovi + generalni pregled, koji je više u fazonu kao kod majstora kad odeš.. tipa jednom su me vratili jer mi je spona bila u kurcu, jednom je preporučio da pločice uskoro zamenim, al nije ništa pisao, itd.
Za sve aftermarket treba homologacija, čak i drugu dimenziju guma (ako nije upisana već). To uključuje drugog proizvodjača felni recimo. Obično ljudi sjure papire, al nije da baš nešto zagledaju na samom pregledu. Generalno je više poenta da daš 25e i središ stvar, nego da rizikuješ kazne koje su drakonske ako te neko uhvati. Ili još gore pukne ti felna, napraviš karambol neki, a nemaš je upisanu u kartonu, automatski ti plaćaš ceo karambol iz džepa i vraćamo se na onih 25e brzo :)
Al lepo je Wele uboo poentu, treba od sebe krenuti, što je većini problem ove ili one prirode.
-
Pa o tome pricam prijatelju.
Ne radi ti jedan podizac stakla, fali ti neki deo plastike ispod branika, klima prazna, vozacko sediste druge boje [zamenjeno].....sve su to gluposti koje ne uticu na bezbednost a zbog kojih te eto nece pustiti na tehnickom.
Reci da to nije izivljavanje agencije za bezbednost saobracaja wacko
-
Slažem se i podržavam članove Wele i Guarana,
čak nas i istorija uči tome i treba se setiti reči izgovorenih na Cveti 1815
"Eto mene, krenite prvo od sebe.
Zajebi rat sa Turcima, no da gradimo autoput."
lollol
-
Ne može nikako biti u pravu ukoliko poziva na fizičko nasilje protiv sugrađanina koji traži od države da postupi po zakonu. Sve ostalo mu pada u vodu.
Jerotije, ajde da ti kažem gde i kako živim kad se već interesuješ, mada iz mog teksta je valjda jasno da to nije relevantno. Jednostavno takav je moj stav u životu. Živim u Zemunu blizu Prvomajske ulice u radničkom naselju koje je pretrpano automobilima. Dva svoja vozila držim na ulici, na javnim označenim parking mestima ili na mestima gde ne uništavam zelenu površinu ili ne ometam na neki način sugrađane sa kojima živim. Radim u centru grada i dao sam ženi svoj auto jer ona na poslu ima parking mesto, a za grad koristim njen manji auto zbog lakšeg parkiranja. Druga opcija mi je električni trotinet koji sam nabavio i kada parkiram dalje od posla skočim na trotinet. Trotinet me izađe 4000din mesečno, što je pola goriva koliko mesečno potrošim. Treća opcija je vožnja sa kolegama, tako da umesto 3 mi zauzmemo jedno parking mesto u toku dana.
Sve ti ovo govorim jer je očigledno da moramo da menjamo nešto, a ja mislim da treba početi od samih sebe. Pogledaš se u ogledalo i kažeš sebi, kako možeš da ovu zemlju učiniš boljom danas? Što je MJ rekao "Im starting with man in the mirror"
U suprotnom nastaje tenzija, histerija, svako ima svoja pravila, kao i u džungli kada ponestane resursa i vlada zakon jačega što smo svedoci svaki dan. Smatram da je to pogrešno.
Ukoliko je registracija skupa, kupi manji auto ako je već auto neizbežna potreba. Moj tast vozi nekog malog 1.1 Koreanca i dovoljan je za komutaciju po Srbiji, a malo troši i jeftin je za registrovanje. Čak sam pre par nedelja isti takav auto video sa NS tablama kod Dubrovnika, četiri odrasle osobe otišle da se provode, ništa im nije falilo. Ako gledaš tako onda auto više klase nije samo potreba već i određen luksuz. Ukoliko je kod nas skupa registracija, neka Guarana kaže koliko je u Sloveniji. Znam da je kod njih bilo osiguranje baš jako sa cenom. "Da, ali oni imaju jači standard". Tako je kako je. Nisu oni krivi za to već mi. Dozvoli smo izdajnike da se dočepaju vlasti, naš nesoj koji se prodao za novac i ništa nismo uradili dok smo gledali kako uništavaju zemlju. Sada možemo samo da plačemo na visinu registracije... ili da se odselimo za Sloveniju :D
Što se tiče predloga, ja sam dao jedan oko jednosmernih ulica gde će ulice biti mesto za parkiranje, a ne trotoari. Drugi predlog koji bih ti predložio jeste da ili kupiš parking dozvolu ukoliko živiš u centru grada ili da se preseliš u deo grada ili grad koji nema problem sa parkiranjem. Sa tolikim brojem doseljenih ljudi u Beograd da li stvarno misliš da svako može da se parkira u centru gde poželi i kad poželi? Ja imam prijatelje koji u ovo vreme digitalizacije rade sa daljine. Tri puta jeftinije i zdravije mu je kuća u Irigu nego stan u NBG. Imam prijatelja koji se preselio zbog lokacije posla u Galeniku, jedan poznanik u Despotovac... Postoji rešenje. Život u Beogradu ima svoje pozitivne i negativne strane, ali to što nemaš gde da parkiraš, pa blokiraš pešake, druga vozila, rampe za invalide nije ništa drugo nego lična sebičnost i bezobzirnost. Ruku na srce, koren svega su upravo te ljudske osobine. Danas svi žele da parkiraju ispred svog stana, a to jednostavno nije moguće. Ako želiš da parkiraš ispred stana onda se preseliš na selo ili kupiš kuću i imaš plac za svoje vozilo. Svedoci smo da po celom gradu se ostavljaju cigle na trotoarima, kante, flaše sa vodom kao rezervacija parking mesta koje ne pripada nikome, tj pripada svima, ali je neko dovoljno bezobrazan i sebičan (!) da smatra da je taj deo trotoara njegovo vlasništvo. Parkiranje na autobuskoj stanici, ispred banke, ispred prodavnice, parkiranje na invalidskom mestu, ispred kladionice sa sva 4 žmigavca je postao narodni običaj.
I naravno uvek postoji kod takvih ljudi "logično" opravdanje zašto to rade. I Hitler je imao razlog zašto treba istrebiti određene etničke grupe. Što kaže onaj u filmu Platoon "Izgovori su kao čmar, svako bar jedan" To što policija i komunalna rade je skandal, ali isto nešto što se u Srbiji dešava stotinama godina unazad i to se neće promeniti skoro. Mi imamo pismene tragove o korupciji i kršenju zakona i oholosti vlastodržaca još od Miloša Obrenovića. Dakle Srbija se delomično oslobodila Turaka, ali ugnjetavanje naroda nije prestalo. Sretenjski ustav kojeg mi danas praznujemo i slavimo je nastao kao rezultat učestalih buna srpskog naroda protiv srpske vlasti, a prošlo je manje od 20 godina nakon oslobođenja. Ta strana istorije se nije mnogo menjala do danas. Zakon piše vlast zbog sebe. Ovo treba da ti bude pokazatelj da će uvek biti zloupotrebe vlasti kroz nepotizam ili položaj u vlasti, ali to je tako jer kada treba nekome da izvadi npr pasoš odmah će reći "imam ja prijatelja tamo da ti uradi preko veze", a niko neće da kaže idem da čekam u redu. Tako da korupcija i nepotizam uspeva jer generalno narod je takav. Fokusiran je na kratkoročnu perspektivu kako može da se ovajdi.
Elem, to što policija radi po meni nije nikakvo opravdanje da ja radim isto što i oni jer u čemu se onda razlikujem od njih? Ni u čemu. Ako njih gledam sa prezirom, kako mogu sebe da gledam ako radim isto?
Ukazivanje na tuđi zločin nikad nije opravdanje za tvoj zločin.
Što bi Kenedi rekao "Ne pitaj šta država može da uradi za tebe, već šta ti možeš da uradiš za državu", a država smo svi mi i ovakvi i onakvi. Srećom upoznao sam i ljude koji su svetla Srbije. Ćute i rade i čine ovo mesto malo bolje nego što jeste.
U Švici bijah daaavno, čak sam tamo naučio da vozila trebaju da stanu pešacima na pešački, no imam iskustva i dosta kilometara po drugim EU zemljama i dosta bliske rodbine (nije baba) po istoj, pa ono razmenjujemo iskustva, ali reč Švajcarska je ovde iskorištena metaforički, kao sinonim jedne uređene zemlje. Mogao sam napisati i Japan, ideja je bila da možemo biti bolji i od najuređenije zemlje.
Realno i nemaš potrebe za drugim vozilom,zauzmes parking i nemrdas mesecima :)
-
Oba vozila su aktivna skoro svaki dan. Iskreno, pa izdržali bi bez drugog automobila, a ni prvi nije da se umire bez njega. Upućen sam u analizu cenu koštanja kilometra između svog vozila, taksija-ubera, javnog prevoza i samostalnog autonomskog vozila (funkcioniše u naprednim velikim gradovima) koji dele više ljudi. Ipak lični automobil osim pređenog km je i lični prostor. To jeste neki tip luksuza koji mogu da priuštim. Naš drugi auto je kućni ljubimac kojeg rado koristimo. Ne postoji nikakva logika ni matematika u tome već samo nešto što čovek voli da radi.
Što se tehničkog tiče, juče sam ga registrovao u GSPu iza Delta Sitija jer su daleko najpovoljniji (2400din tehnički) i ljudi rade po PSu. Auto je punoletan i ima svoje mane. Bio sam u subotu i rekli su mu da mi gume nisu dobre da se vide pukotine i da me neće pustiti zbog toga. Otišao sam, kupio nove gume i prošao tehnički. Gledao sam šta su pregledali.
Obavezna oprema - važeća prva pomoć, uže, rezervne sijalice.
Da su po osovini isti pneumatici, da nisu oštećeni da nemaju pukotine, poderotine i klobuke.
Gledali su svetlosne grupe da li rade.
Gledali su broj motora.
Gledali su stakla da li su čitava
Proveravali su izduvne gasove.
Proveravali su kočioni sistem (ručna na jednom točku mi je bila na granici)
Ne znam da li su proveravali oštećenja i rđu na vozilu, ali ja ih nemam jer Lupo ima aluminijumsku šasiju.
I naravno, vozilo mora biti neopterećeno, dakle ne sme na tehnički sa punim gepekom ili nekim dodatnim inventarom.
Nisu tražili dlaku u jajetu već ljudi rade posao kako treba jer se bave pregledom vozila 40-50 godina.
Odmah tu sam platio registraciju direktno osiguravajućoj kući i kada sam sve sabrao i oduzeo (23300) uštedeo sam između 7 i 8 hiljada dinara nego da sam išao u neku agenciju (30500-31000). Za tu razliku dovoljno da se ovako jedan punoletan auto dovede u pristojno stanje. Dakle ako Gvarana u Sloveniji plaća 300€ za 1.2/90ks, onda 200€ za 1.6/125ks smatram da nije mnogo.
-
Znaci preporuka za GSB tehnicki od 2.400 din, svaka im cast :25
-
U bas je cena teh pregleda mala. Kod nas u Ubu 6000 din putnicko a teretno do 3,5t 8000 din.
-
Znaci preporuka za GSB tehnicki od 2.400 din, svaka im cast :25
Ide gaassss...
Ibertura.
-
Da se razumemo vozilo mora biti tehnicki ispravno. Nema zakazivanja vec se dodje i ceka se. Rade od 7, pa do 15h ja mislim i subotom, ali subotom ne izdaju nalepnice. Ja sam bukvalno bio izmedju 2 autobusa i radio na racunaru za volanom.
(https://i.imgur.com/PHUZcgD.jpg)
Nakon tehnickog dok sam cekao nalepnicu.
(https://i.imgur.com/5i45zIx.jpg)
I Lasta u MMLu ima tehnicki pregled, kod njih je 3000 din, ali mislim da trenutno remontuju prostorije za tehnicki. Recimo da je kod njih malo tolerantnija atmosfera i tamo uvek bude dosta taksista. Moze da se rezervise termin mejlom ili telefonom. Koliko ja znam nemaju osiguranje i ko da izda nalepnicu, ali to je najmanji problem.
Racunicom gore moze da se vidi da agencije za registraciju vozila u proseku prihoduju oko 10.000 din po vozilu.
-
Lasta MMLu
Do skoro je bilo 2000
-
01.10.2021 5400RSD
-
https://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/ekonomija/4568171/porez-vozila-godiste-kubikaza.html
-
Elem, sto smo registrovali u Lasti i GSPBu, to je bilo to :) Doneli su zakon da od 2022. da kuce koje rade tehnicke preglede za kamione i autobuse vise ne mogu da rade tehnicke preglede za putnicke automobile. Ja ne znam nijedan iole razuman razlog za tako nesto.
Dakle odem na neki random tehnicki, najpovoljini koji sam pronasao. Verujem da sam medju prvim sam koji je morao da uradi tehnicki ove godine, ali sumnjam da ce 80% vozila u Srbiji proci novi tehnicki koji se primenjuje od 1.1.2022.
Pregled traje 60 minuta. Gledaju sve zivo. Najinteresantnije je da citaju istoriju gresaka preko OBDa, tako da ako niste pobrisali greske, mogu da vas vrate zbog nekih gresaka, a od 1.1.2023. ovo "mogu" ce biti SIGURNO vas vracaju kao neispravno vozilo.
Pasata su hteli da vrate zbog toga jer nisu nasli kuku za vucu koja se nalazi na fabrickom mestu u gepeku. Nisu znali gde je, a nisu ni pitali vec su samo konstatovali da je nema.
Hteli su da ga vrate jer elektronska parking kocnica nije davala dovoljnu snagu na valjcima... ali su tu "progledali kroz prste" jer elektronska kocnica ni ne moze da daje toliku snagu na valjcima. Propis je pisan iskljucivo za mehanicke kocnice.
I zbog cega su me vratili iako sam se dugo raspravljao sa njima i na kraju priznali da sam u pravu jesu LED sijalice u dnevnom svetlu. U pravilniku pise da dnevno svelo mora biti bele boje... sto sijalice i jesu, samo su kod mene dve nijanse bele boje izmedju svetla na maglenkama i na dnevnim svetlima. I zbog toga su me vratili. Zbog toga moram da ulozim prigovor na kucu koja radi tehnicki pregled. Inace auto sa donjom granicom izduvnih gasova, odlicnim kocnicama, kao casa i po njihovom priznanju. Apsolutno sve ispravno na vozilu, ali strah od kazni je ogroman i vracaju ljude iako zakon nije prekrsen.
Pitao sam ih koliko vozila je proslo od jutros tehnicki, kazu 4 nisu 1 jeste.
Ja ne znam kako ce bilo koje vozilo preko 10g da prodje ovaj novi tehnicki, iz ovog ugla deluje mi nemoguce.
-
Prolazi li tehnicki ako imas led sijalice u kabinskom prostoru vozila, gepeku i za osvetljavanje tablica ?
-
Wele, naisao si na Micu Ubicu, drugar je registrovao auto u Krusevcu sa neispravnim komfort modulom, tj. ne moze da mu se otvori nijedan prozor. Sve moze da se zavrsi, mada kapiram da je tebi auto skroz fabrika i ispravan i da ti nije ni palo na pamet da juris ljude za tehnicki jbg.
-
Gle Jerotije, oni na tehnickom su svasta lupali i tumacili svoja pravila. Za sve sto su rekli da nije ispravno, ja sam trazio da pokazu u pravilniku na sta se pozivaju. Trazio sam da donesu pravilnik i da mi pokazu.
Prvo su rekli da ne moze LED da se stavi na auto - nigde ne pise.
Onda su rekli da nije fabricka sijalica - nigde ne pise
Onda su rekli da nije ista nijansa bele boje - nigde ne pise. Pise samo da svetla sa prednje strane vozila moraju da budu BELE boje. Pitao sam ih cime utvrdjuju boju? Vizuelno.
Ja sam im dokazao da su u pitanju dve nijanse bele boje. Topla i hladna bela boja i da to nigde ne pise u pravilniku. Samo je bitno da je bele boje, a ne koja je tehnologija i da li je fabricka jer to je potrosni materijal. Nisu me pustili. Ostalo je da pisem prigovor na njihov rad jer ja nisam prekrsio nijedan propis iz pravilnika, a nisu mi dali resenje o tehnickom pregledu.
I to Mica Ubica... uplaseni su kaznama. Zaposlenom kazna 320.000din, a za firmu milion. Onda je njima lakse da prebace odgovornost na korisnika, cak i da dobiju kaznu od par hiljada dinara ili ukor nego da rizikuju milionche. Naplasen narod bez muda. I da se ispravim, ova pravila se primenjuju od danas, tako da ne znam kad je tvoj drugar prosao tehnicki.
Ni kucama se ne isplati da vracaju vozila jer rade sat vremena, a naplate nista. Sve u svemu cirkus u najavi ako se ovako nastavi. Ja imam opciju da vozim strani automobil, ali ako ovako ostane, naje*ali su Srbi u Srbiji.
Gledam pre neki dan statistiku broja kuca koje rade tehnicki u YU. Od 150 makedonija do 500 Hrvatska, a Srbija 1650.
-
Kad Ulozis Prigovor Wele , koliko se ceka ... a Ovo
ako ovako ostane, naje*ali su Srbi u Srbiji.
tek ce da bude
Bio sam u Coning-u kod Galenike samo da pitam sta kako ... upravu si ovo za kazne da ce da ih mustraju
a od 9 vozila 2 proslo bonk
-
Hvala Wele :25
Veruj mi da bih pisao zalbu, tuzbu ili prigovor svakom tehnickom kada bi me oborili zbog ovakvih gluposti. Pa i da nista ne uradim bar cu da ih maltretiram i da im oduzmem tih sat vremena koje ne mogu da naplate.
Srecom nedavno u nekoj trgovini upoznah coveka koji radi na tehnickom i popricah s njim, Pitao sam ga jel bas toliko rigorozno koliko se prica i rece mi da mu se javim kad za to dodje vreme [naravno da platim pice] i da ce sve da bude sredjeno. Napomenuo mi je da mi auto ne bude bas katastrofa ali za te gluposti da ne brinem.
A pored ovih led sijalica koje imam u kabini i na tablicama razmisljao sam i o parking senzorima koje je sin nahnadno ugradjivao jer na mom jesu ali na sinovljevom Pasatu nisu fabricki :rolleyes:
-
Jerotije, ja samo treba da zamenim sijalice i da se pojavim tamo i da prodjem. To cu i da uradim, ali prigovor cu da podnesem (gledam jos uvek gde je najefikasnije) zbog tebe i ostalih gradjana Srbije. Jednostavno gradjanska duznost je da ukazemo na nepravilnost koja se desava. To moramo svi da uradimo jer drugacije se nece nista promeniti.
Ako mi uvaze prigovor, planiram da dostavim racun od servisa za dvostruko menjanje sijalica (jedno za skidanje, drugo za vracanje) i da trazim refundaciju + tehnicke kuce koje obijaju ispravna vozila su jednako u prekrsaju kao i da propustaju neispravna vozila. Za to ide prekrsajna prijava.
Na zalost na sajtu policije je stari pravilnik u kojem nema clana 58a). Evo ceo clan:
Član 58a
Svetlost dnevnog svetla mora biti bele boje. Dnevno svetlo može biti ugrađeno u druga svetla. Mesto ugradnje dnevnog svetla odgovara pravilima koja važe za glavne farove vozila.
Izuzetno od stava 1. ovog člana, mesto ugradnje dnevnog svetla može se nalaziti na udaljenosti donje ivice svetleće površine od površine puta koja ne sme biti manja od 0,25 m.
Pri upotrebi dnevnog svetla nije obavezno da budu uključena prednja i zadnja poziciona svetla, gabaritna svetla ni svetlo zadnje registarske tablice.
Dnevno svetlo se upotrebljava samo po danu i dobroj vidljivosti.
Uključivanje glavnih farova umesto dnevnog svetla (i obrnuto) može biti izvedeno i automatskim uređajem na vozilu.
Gde je najbitnije da je svetlo bele boje. To je sve.
Ako cemo svi da zavrsavamo preko veze, ispod stola, za pice, za pecenje, onda smo i zasluzili da nas ovi je*u jer za bolje ne znamo.
Ako mozes da citas kurir/fejs/kladzu i slicno smece na telefonu svaki dan onda mozes da procitas i pravilnik (https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/Pravilnik%20o%20podeli%20motornih%20i%20priklju%C4%8Dnih%20vozila%20i%20tehni%C4%8Dkim%20uslovima%20za%20vozila%20u%20saobra%C4%87aju%20na%20putevima.pdf). Sredi auto po pravilniku i na tome istraj, a ne da muljas i podmicujes jer u tom slucaju radis isto sto i oni. Razlika onda izmedju tebe i vlasti je samo sto ti nisi na vlasti.
Edmund Burk je rekao "Sve sto je potrebno da zlo zavlada jeste da dobri ljudi ne urade nista"
Hajde da budemo dobri ljudi, da nam se obraz pozna po onome sto ucinimo u zivotu.
-
Jel mogu maglenke da budu dnevna svetla? Svakako ih ne koristim
-
@Wele, tako je, sve si lepo rekao.
-
"Dnevno svetlo se upotrebljava samo po danu i dobroj vidljivosti."
Treba li ovo protumaciti kao nedozvoljenu upotrebu dnevnog svetla nocu (sto je fabricki na svim vozilima)? lollol
Wele, kapiram te skroz i volim da isteram pravdu, letos sam tako u Posti ocitao lekciju i kontrolorki i salterusi, da su mi se izvinjavale na kraju i molile da povucim zalbu kod direktora, iako me je kostalo 2 sata vremena pred polaska na more, jednostano ne dozvoljavam da me neko pravi budalom.
Problem kod registracije je sto su nam pravila i zakoni jako losi i mogu da se tumace na milion nacina, kao sto sam gore naveo primer. Zato nekada covek ne moze da se pozove na zakon, na pr. kada mi neko kaze da mi branici na kabriju nisu fabricki, stvarno nemam 2 meseca da se jebavam po institucijama i da dokazujem suprotno, jednostavno okrenem broj koji mi treba i zavrsim posao.
-
Ako cemo svi da zavrsavamo preko veze, ispod stola, za pice, za pecenje, onda smo i zasluzili da nas ovi je*u jer za bolje ne znamo.
Brate jel ti mislis da ja volim da gubim vreme sa ovim nakaradnim pravilima za registraciju ?
Znam da nista ne mogu kao pojedinac da promenim a jedna ili dve crvene mi zavrsavaju posao u narednih godinu dana.
I kao sto rece Kale dzedaj > Srbija braleeee alealeee
Problem kod registracije je sto su nam pravila i zakoni jako losi i mogu da se tumace na milion nacina, kao sto sam gore naveo primer. Zato nekada covek ne moze da se pozove na zakon....
Na zalost si u pravu ali zato nadjes korumpiranog brata na tehnickom i zavrsis posao congratulations
-
Treba li ovo protumaciti kao nedozvoljenu upotrebu dnevnog svetla nocu (sto je fabricki na svim vozilima)?
Ja sam mislio da dnevna nocu ne bi smela da rade ali svaki dan vidjam vozila sa aktivnim dnevnim svetlima iako je mrak i regularno ukljucena oborena svetla.
Pogotovo sto ta dnevna nekad dosta smetaju.
Ili gresim?
-
Ako je sve fabricko, ne mogu dnevna i oborena da rade u isto vreme tj. kada se upale oborena, dnevna se automatski gase.
-
A4 dioda, neki Pezo, Talisman...
Ovo su vozila koja sam sinoc video vracajuci se sa puta da im svetle dnevna pored oborenih.
Svima su fabricka.
Jedino ako preko dijagnistike ima opcija da se podesi da rade oba svetla.
-
Ako cemo svi da zavrsavamo preko veze, ispod stola, za pice, za pecenje, onda smo i zasluzili da nas ovi je*u jer za bolje ne znamo.
Ako mozes da citas kurir/fejs/kladzu i slicno smece na telefonu svaki dan onda mozes da procitas i pravilnik (https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/Pravilnik%20o%20podeli%20motornih%20i%20priklju%C4%8Dnih%20vozila%20i%20tehni%C4%8Dkim%20uslovima%20za%20vozila%20u%20saobra%C4%87aju%20na%20putevima.pdf). Sredi auto po pravilniku i na tome istraj, a ne da muljas i podmicujes jer u tom slucaju radis isto sto i oni. Razlika onda izmedju tebe i vlasti je samo sto ti nisi na vlasti.
Edmund Burk je rekao "Sve sto je potrebno da zlo zavlada jeste da dobri ljudi ne urade nista"
Hajde da budemo dobri ljudi, da nam se obraz pozna po onome sto ucinimo u zivotu.
Dođi u deželu, sve ti je oprošteno <3
Inače fabrički se uvek preklapa izmedju jednih i drugih, jedino je valjda u skandinaviji pravilo da uvek sija sve što imaš na autu, jer je mrak 99% vremena.. i gomila ljudi pali preko dijagnostike taj mod, jer "lepše izgleda bajo".
-
A4 dioda, neki Pezo, Talisman...
Ovo su vozila koja sam sinoc video vracajuci se sa puta da im svetle dnevna pored oborenih.
Svima su fabricka.
Jedino ako preko dijagnistike ima opcija da se podesi da rade oba svetla.
Kada se upali oboreno svetlo, dnevno prelazi u mod pozicionog svetla. Znaci ne sija vise istom jacinom, vec dosta slabije.
-
To sam vidjao na Insigniji.
Ovo ostaje da svetli iste jacine.
-
Ne znam kako vam smetaju dnevna svetla kojima je intenzitet manji od oborenih.. ajde maglenke prave odsjaj na asfaltu.. meni dnevna nikad nisu zasmetala, bar se ne sećam da su ikad zasmetala
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Pricam o dnevnim kojima nije intenzitet manji od oborenih.
-
To nikako nije iz farbrike tako izašlo. Znam tačno na šta misliš, jer sam primetio sad kad sam dolazio oko nove godine koliko kola ima sva svetla popaljena napred u isto vreme.
-
Upravo to.