Autor Tema: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)  (Pročitano 13065 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 34
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)
« Odgovor #20 poslato: Maj 13, 2017, 07:01:48 posle podne »
Hvala drugari. Problem resen srecom veoma jednostavno. Vraceno crevno na mesto gde treba da stoji :D bilo spalo sa one donje boce. Spale bio je zatamnjen ali izlapele folije haha. Mora se opet odraditi zatamnjivanje. Danas vidjeh isti ovaj samo rs4. Mislim da je bio na neke 19ke i dobro spusten. Bolest kako dobro izgleda.
Evo jos koja slicica danas ga oprah :D. I dostigao danas zanimljivu km :)


Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Van mreže Zuja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 640
  • Age: 29
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2.0tfsi
Odg: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)
« Odgovor #21 poslato: Maj 14, 2017, 03:07:02 pre podne »
Ma prelep je samo mu turbo fali :) a i kad razmislis nema turba nema po dzepu realno ...

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока

Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Odg: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)
« Odgovor #22 poslato: Maj 14, 2017, 09:04:21 pre podne »
Nema turba, nema keza na faci.


Sent from my iPhone using Tapatalk
This time next year, we'll be millionaires!

Van mreže Zuja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 640
  • Age: 29
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2.0tfsi
Odg: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)
« Odgovor #23 poslato: Maj 14, 2017, 09:10:25 pre podne »
E i javi potrosnju ulja bas me zanima

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока

Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 34
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)
« Odgovor #24 poslato: Maj 22, 2017, 09:41:54 pre podne »
Za predjenih 5000km potrosio je od max do pola (izmedju min i max). Preksinoc sam vozio malo duzi put cc sve ukupno oko 500km i javio mi je na bord da je ulje na min pred sami dolazak kuci. Ujutru kada sam pogledao bilo je oko pola pa to je sada to sto ti prijavljujem :) Ne znam kako je moglo sa pola da padne toliko u toku voznje da bi javio da je na min.
Na koliko mijenjate ulje, mislim da je za ove velike vrucine taman 5000km ok za mijenjanje, ili pola godine. Imam dvije opcije jedna je mobil 0w 40 on ima standard vw 502 koji mu ide po fabrickoj knjizi (mogu jos vw 501, 504 i 505 cini mi se). Druga opcija je castrol 10w 40 na njega ne pise ovaj standard vw 502. Mobil skoro duplo skuplji od castrola. Sta mislite sta da mu stavim?

Van mreže Zuja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 640
  • Age: 29
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2.0tfsi
Odg: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)
« Odgovor #25 poslato: Maj 23, 2017, 12:18:32 posle podne »
Vidis trosi i to , i ako je bez turba jbm ga...

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока

Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 47
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)
« Odgovor #26 poslato: Maj 23, 2017, 01:15:33 posle podne »
Adi je vrh, prelepa boja i enterijer.


Sto se tice ulja, svaki VAG benzinac trose ulje, od 1.2 do V6 motora, i to u visim obrtajima sto se vidi na otvorenom putu, narocito auto-put gde su obrtaji oko 4000 konstantni. Ne postoji koji ne trosi, prosto je konstrukcija motora takva. Govorim za benzince novije generacije, od 2002 godine kada su uveli Euro 4 standard mada su imali i starije Euro 3 sa istim karakteristikama potrosnje ulja.
Moj brat je imao novog Pasata u to vreme 2.0 FSI (2007) i trosio je od Svedske do BG-a 1l ulja u gradu na oko 7000km 1l ulja i prodao komsiji sa 60000km jer mislio da ne valja, eno jos se vozi 300000 km i uvek isto ulja trosi al i dalje ima zelenu ekolosku nalepnicu na tehnickom pregledu.  ;)

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 31
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)
« Odgovor #27 poslato: Maj 23, 2017, 06:00:27 posle podne »
Ja tek sad izvalih tablice....

Послато са Lenovo A6020a46 уз помоћ Тапатока


Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 34
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)
« Odgovor #28 poslato: Jul 29, 2017, 04:00:11 posle podne »
Vidis trosi i to , i ako je bez turba jbm ga...

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока
Po fabrickoj knjizi normalna potrosnja je do cak 0.5L na 1000km. Ako ne verujete mogu vam slikati to :D. Inace na auto nista ne radim jer gledam nesto drugo da uzmem. Najveca investicija pored zamene ulja je ovo sto sam zamenio brisace hahahaha.

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 34
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: Audi A4 B7 S-line 2.0benz Emirati version :)
« Odgovor #29 poslato: Novembar 18, 2017, 07:53:44 posle podne »
Mehanicari su u Emiratima posebna prica. Ti nasi u CG i SRB priuceni majstori su doktori u pravom smislu rijeci za ove ovamo. Pocela da se cuje neka buka kao usisivac na vecim brzinama na audija i ja reko da nije auspuh probijen nedje pa vidim radnju auspuha i tu zaustavim i kazem mu za buku i on pregleda auto i kaze dobar ti je auspuh ali kocnice treba da mijenjas. A ja vidim kocnice dobre. Rekoh kolko bi to kostalo kaze 100e ruke i ne znam jos kolko djelovi. A dobro rekoh sto da mijenjas kocnice kad vidis jos kolko "mesa" ima na ove plocice da mogu jos dosta da traju. Vice on a diskovi? Rekoh vidis li diskove pravi ko strijela i sijaju se kao novi. Pa vice on za tu buku to ti je od kocnica 😂. Rekoh prijatno prika.
Kasnije sam malo citao i skontao sam da su u pitanju ili gume ili lezaj. Danas ugrabih vremena pa poveo u jednu radnju digli ga i zavrceli tocak i jes zadnji lijevi lezaj otisao. Rekoh koliko bi kostalo? Cekao nekih pola sata i dolaze mi sa cijenom 200e jedan lezaj i 160e ruke. Ja reko onome sta je ovo pa reko ovo ti je 20% vrijednosti ovog auta za jedan lezaj treba da dam. Kaze idi kod menadzera pa njega pitaj. Te ja tamo sa ovim reko sta je ovo ovako skupo za jedan lezaj da se zamijeni. Kaze otkud znas da je jedan? Pa rekoh vidio je majstor da je jedan (i na racun taj isti menadzer napisao samo jedan lezaj za cijenu lezaja). Kaze zovite majstora. I kao ga pita jel bas samo jedan lezaj i ovaj kaze jeste. I on kaze a izvini i prekriza cijenu 160e i stavi 50e za ruke. Kakvi lopovi kako obraza nemaju. Aj da je to 5-10e da poveca i smanji nego se sa 100e tako igra pa dje mu prodje prodje. Mozete mislit kako tek arape kolju sa cijenama. Uglavnom ne napravih ni tu rekoh idem za par dana u Evropu pa cu tamo kupit lezaj. Kod nas lezaj 37e.  Pa cu ga kupiti u CG ili SRB a ovamo zamijenit kod nekog mehanicara. Za veliki servis isplati mi se platit nekom nasem mehanicaru avionsku kartu, da malo vidi Emirate i da mi odradi servis :D.  Kakvi ludjaci ovi ovamo. I to ovo gdje sam bio su tipa obicne radnje, a da odem u ovlasceni servis mozete misliti tek tamo sta rade sa cijenama.