VW-TECH, pitanje prvenstveno za tebe ali i druge koji znaju šta može biti u pitanju... Da li nešto posebno treba uradim i na šta treba da obratim pažnju prilikom čišćenja konektora na diznama? Hajde molim te objasni mi šta sve treba da uradim (ne mislim na demontažu, znam gde su konektori i kako da dođem do njih
).
Isti problem gore opisan ima drugar na Golfu 4 GTI TDI 110 kW (oznaka motora ARL), 2002. godište. Auto ide ekstra, kad se gas potopi u prve 4 brzine i na višim obrtajima nema nikakvih problema. Međutim, kad se vozi na nižim obrtajima u 5 i 6 brzini i krene sa ubrzavanjem, primetne su vibracije, motor se trese. Takođe i na leru, kad mu daš pun gas, obrtaji neće odmah da skoče prema crvenom, već kao da se malo muči do nekih 2500-3000 obrtaja ide sporije (što se primeti i po zvuku) a onda kao da "pročepi" i zalepi prema crvenom području obrtomera. Ovo je više izraženo kad je hladan nego kad je vruć, bar nam se tako čini.
Kačio ga je juče na dijagnostiku i majstor mu je rekao da ima grešku za prekid paljenja na 3 i 4 cilindru. Evo sad čitam forum i nailazim na ovu temu. Ako nije komplikovano mi bi probali to da rešimo.
Šta eventualno još može biti? Njemu je majstor rekao da sumnja u protokomer.