Da nesto napisemo, ugradjene su G60 kocnice, napred 280mm diskovi i celjusti od MK3 GTI 8V koje su indenticne kao i od G60. Celjusti prednjih i zadnjih diskova su remontovane, orignialni zadnji diskovi su obradjeni i stavljene nove plocice i jos zamenjena je kociona tecnost tako da golf sada koci kako treba. Hvala kolegi markogti16v na pomoci oko kocnica
Kupljen je GTB2056VL sa vodenim hladjenjem, turbo na 2.3b moze da izvuce oko 240ks, trebalo bi da se konvertuje na vakum i da se ugradi u golfa nadam se tamo na jesen kada budem imao vremena... Ne zuri mi se jer ionako sa ovih 195-200ks golf ide predobro.
Ugradjen je i panelni pipercross filter, turbina ima intenzivniji zvuk i ima razlike na visim rpm. Na valjcima bi izbacio 3-4ks vise verovatno.
Presao sam oko 7k km posle mapiranja, potrosio je oko 1L 10w40 ulja za tih 7 hiljada km sto je prihvatiljvo jer se vozi cesto pun gas a donji deo motora je fabricki i nikada se nije nista menjalo.
Od kvarova sam imao raspadnut downpipe, pukao je od visokog EGT-a i prisutnih dizelskih vibracija
Od planova imam ugradnju pomenutog GTB turba, stavljanje boljeg FMIC-a, MAP 4bar i sledece godine ce se raditi donji deo motora sa klipovima i klipnjacama od PD150 motora. Posle toga ide na mapiranje i 230-240ks i ~500nm.