Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 316840 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže ortodox09

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1231
  • Age: 34
  • Lokacija: Doboj - Novi Sad
  • Karma: +32/-8
  • Pol: Muškarac
  • Ja ♥ mog čađu
  • Auto: Passat b5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #20 poslato: Mart 20, 2013, 11:16:04 pre podne »
Ne bi da branim nikoga, ali mi se čini da je TTS mislio na malo ''običnije'' automobile u tom postu, tipa da auto malo čipuješ da bi ti lakše nosio klimu u gradskoj vožnji i tako to. Pekar, ti si čipovao golfa GTI koliko se ja sećam? Druga stvar je kad napucaš GTI i ulažeš u njega i vodiš računa o njemu domaćinski, a treća kada napucaš čađu od po' miliona km sa sto konja i više nikad ne daš ni dinar u njega... Laik sam, ali po meni u ovom prvom slučaju tvoja priča pije vodu, a u drugom TTSova. Nije ugradnja čipa baš tako crno-bela, po meni...

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #21 poslato: Mart 20, 2013, 12:22:35 posle podne »
ok.unapred se izvinjavam na mojoj brzopletosti,samo sam izneo svoje licno iskustvo povodom chipa beer

Van mreže ortodox09

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1231
  • Age: 34
  • Lokacija: Doboj - Novi Sad
  • Karma: +32/-8
  • Pol: Muškarac
  • Ja ♥ mog čađu
  • Auto: Passat b5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #22 poslato: Mart 20, 2013, 12:59:31 posle podne »
cheers

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #23 poslato: Mart 20, 2013, 01:06:44 posle podne »
Atmosverski motor moze da se chipuje samo ne moze kao turbo dizel motor,to je valjda svima jasno

Razlike mora da bude posle chipa pogotovo na ABF motoru,ako nema razlike nije dobra mapa.

Na 2.0 8v se oseti lepa razlika pogotovo u niskim obrtajima dosta je motor elasticniji i bolje poteze u medju ubrzanjima.

Bitno je samo da se ne ocekuje da ce auto postati svemirski brod kad dobije +10,15 ks

ne podcjenjujem tvoju strucnost ni znanje kao ni ti moje.
opste poznato je da na motoru 2,0 8v 2E protokomjer ono sto je na recimo nekom drugom motoru tps.
moze samo izgubiti neki kilovat a dobiti sigurno nece nista.
kako da se pomijeranjem parametara u kompu tu dobije 1 ili vise kw?
motor koliko usisa vazduha preko protokomjera dozira benzin.
na tom motoru se i sa ugradnjom panela gube kilovati
bilo je milion pokusaja da se na df1 pokusa preko struje dobiti neki kilovat, rezultati su bili detonacije u cilindru ili pucanje klipova izmedju karika.




Dovoljno je da u mapi zadas da ono sto protokomer izmeri npr na 2000rpm povecas vrednost u mapi da ako fabricki na tim obrtajima protokomer meri lupam 300kg/h ti kazes da daje 400kg/h.I eto od racunara vise goriva.To ja pricam napamet,jer ja ne pravim mape,to bi Srdjan mnogo bolje objasnio od mene,ali po nekoj lociti tako jedino moze kod ovog sistema da se odradi.

Za nokanje motora znas sta je glavni problem kod nas,GORIVO zato je kod nas benzince raditi jako zajebano,pogotovo turbo benzince.

Veruj mi jako puno razlicitih atmo benzinaca sam uradio sto jace sto slabije mape,od 1.200 ccm3 do 6000ccm3,na svima se osetila razlika,na nekima vise na nekima manje zavisi koliko taj motor moze da pruzi.Samo je bitno da musterija u startu bude spremna da ne ocekuje da ce auto da dobije krila i ostale gluposti.Ima razlicitih ljudi,koji razlicite osecaje imaju,a i ocekivanja,10ks je za nekog ogromno a neko to ne moze da oseti,pa kaze auto mi ide isto i ostale gluposti

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #24 poslato: Mart 20, 2013, 02:10:48 posle podne »
Svi kao nešto čipuju,pa se prvih 10 dana hvale kako auto leti,kida asfalt i tako to,a poslije mjesec dana kad se razleti turbina i ostalo,niko neče da kaže šta se desilo,nego šute ne bi li se još koja budala upecala i najebala kao oni,pa da ne budu sami u svojoj muci! Dragi drugari,manite se čipovanja,da je trebalo napravili bi to ljudi u fabrici odmah na tom motoru,a ne bi mijenjali pola dijelova da bi dobili 20 KS više! moj vam je savjet,ako imate recimo TDI PD motor od 101KS,a želite 150KS,prodajte lijepo taj svoj auto i kupite originalni od 150KS i uštedite si živce. Nagledao sam se ja i naradio tih "načipanih" koliko hočeš,pa vam mogu reči da je to o 20,40 i bog te pitao koliko konja čipovanjem šuplja priča ko makaron!!!  mahac

Da to je na zalost istina,i to je extra za majstore a tuga za vlasnike tih kola.

Glavni problem je,i to uporno godinama govorim,da vlasnik auta da bi jeftinije prosao ode kod nekog "tunera" koji ima kineski alat od 50eur,radi samo EDC 15 jer je na poklon dobio par mapa,a pojma nema kakve su to mape i da li ce nekom puci motor posle 1000km

Ovi koji pak otvaraju mape i sami menjaju vrednosti,jedino znaju sve da "odvrnu" za odredjene procente i u tim slucajevima najcesce strada turbo.

Dobar tuner na na primer 2.0tdi moze podici snagu auta na +30ks a da ostane fabricki pritisak turba.To je znanje i tako se cuva motor da ne strada.Najlakse je sve pojacati pa koliko ce da izdrzi ne zna se.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #25 poslato: Mart 20, 2013, 02:18:41 posle podne »
Ako se uradi kvalitetno čip na bilo kojem autu mora da se oseti razlika kod nekih manja a kod nekih veća. Pa ja nekada osetim kada sipam kvalitetnije gorivo da mi auto bolje vuče a drugar je sipao u Grande Punta 1.4 benzin u Sloveniji 100 oktana ali pravih pa je osetio ogromnu razliku. Po meni ljudi koji ne mogu da osete nikakvu razliku kada im auto ide bolje ili lošije e za njih nije auto uopšte. Pa nekad se samo na kvalitetnijim svećicama oseti da auto bolje vuče.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #26 poslato: Mart 20, 2013, 03:27:59 posle podne »
Ne bi da branim nikoga, ali mi se čini da je TTS mislio na malo ''običnije'' automobile u tom postu, tipa da auto malo čipuješ da bi ti lakše nosio klimu u gradskoj vožnji i tako to. Pekar, ti si čipovao golfa GTI koliko se ja sećam? Druga stvar je kad napucaš GTI i ulažeš u njega i vodiš računa o njemu domaćinski, a treća kada napucaš čađu od po' miliona km sa sto konja i više nikad ne daš ni dinar u njega... Laik sam, ali po meni u ovom prvom slučaju tvoja priča pije vodu, a u drugom TTSova. Nije ugradnja čipa baš tako crno-bela, po meni...


Svaki motor ima svoje granice.To odredjuju izdrzljivost samog bloka (klip,klipnjaca,radilica),pa dizne koliko mogu max dati,pa turbo na koliko pritiska moze max raditi a da ne propisa ulje posle 100km.Pa onda dalje kvacilo,zamajac (plivajuci pogotovo),lamela,menjac....i jos xxx stvari.

Ako na fabricki motor dizemo snagu od prilike 20-30% ima prostora kod turbo dizel i benzin motora,kod atmo benzinaca je to oko 10-15 % vise u odnosu na fabricku snagu.

Drugo je sto Pekar ima,verovatno drugi turbo,i ulosci dizni,pa taj motor moze dosta jace da ide.Taj 1.9tdi je mnogo izdrzljiv motor,na 300ks sa fabrikim blokom ide bez problema :)

 

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #27 poslato: Mart 20, 2013, 03:30:22 posle podne »
Ako se uradi kvalitetno čip na bilo kojem autu mora da se oseti razlika kod nekih manja a kod nekih veća. Pa ja nekada osetim kada sipam kvalitetnije gorivo da mi auto bolje vuče a drugar je sipao u Grande Punta 1.4 benzin u Sloveniji 100 oktana ali pravih pa je osetio ogromnu razliku. Po meni ljudi koji ne mogu da osete nikakvu razliku kada im auto ide bolje ili lošije e za njih nije auto uopšte. Pa nekad se samo na kvalitetnijim svećicama oseti da auto bolje vuče.

Veruj mi ima ljudi koji ne osete ni 30ks,sto je za nas mnoge neverovatno..

A opet bilo mi je ljudi koji su bili odusevljeni za +7ks


Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #28 poslato: Mart 20, 2013, 07:11:22 posle podne »
Pa kod mene se oseti kada je leto a kada je zima, zimi mnogo bolje puni dok leti manje a i preko dana i kada padne mrak nije isto, uveče bolje ide što je logično a ima dosta ljudi koji čak ni to ne osete.

TTS

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #29 poslato: Mart 20, 2013, 08:47:12 posle podne »
Eto Pekar,kolega Ortodox je odgovorio umjesto mene,ali evo i ja ču. Večina automobila koja se voze po BiH,a vjerovatno i po Srbiji i ostalim zemljama bivše nam države su uvezena iz Njemačke i ostalih zemalja sa 50 puta boljim standardom od nas. Pošto sam dugo živio vani,pa znam to ide otprilike ovako (bar u Njemačkoj): Recimo novog Passata 1,9 TDI kupi Njemac,pa ga vozi 5 godina,ne radi ništa na njemu osim redovnih servisa sa promjenom ulja i filtera,pređe sa njim 150 000 i več mu je vrijemeda mu se štošta promjeni,ali Švabo ima standard,pa kupi novi auto,a ovaj  proda ga nekom Turčinu koji živi u Njemačkoj. Turčin ga ubija 2-3 godine,ne radi ništa na njemu samo vozi (jer to je TDI i malo troši,pa se može iči 5 puta godišnje na godišnji u Tursku),tovari ga ko mazgu,sipa mu (ako uopšte sipa) najjeftinije ulje itd. E,onda ga proda nekome ko se bavi preprodajom auta u BiH,Srbiji itd,ovaj ga malo našminka,vrati mu sat nekih 200-300 hiljada i proda ga ovdje nekome,kao perfektan auto,prva ruka,extra stanje i tako te priče. Domačin ga kupi I ONDA HOČE DA ČIPUJE  tu kramu od motora koji ima pola miliona i tu nastaju problemi.
Ako neko GTI-jem godišnje prelazi 20 hiljada kilometara,onaj sa TDI-jem prelazi 2 puta toliko,ako ne i više,jer neče niko kupiti GTI,pa pucati kilometre (jer je malo skupo). Za to se kupi TDI.
Jedna je stvar čipati maženog i paženog GTI-ja ,a druga stvar TDI-ja sa XX kilometara na satu.
Nisam ovoliko pisao,još od osnovne škole! lollol

TTS

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #30 poslato: Mart 20, 2013, 08:56:26 posle podne »
I još samo da napomenem na ovo smeče od goriva koje mi u BiH plačamo 2,50 Konvertibilnih maraka (otprilike 1,25 Eura) da mu staviš "Božiji čip" ništa ne vrijedi! Dobro auta i voze kakva nam govna od goriva prodaju! Neznam kakvo je stanje u Srbiji,nadam se da je bolje,ali nešto sumnjam.

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #31 poslato: Mart 20, 2013, 11:21:54 posle podne »
Ne shvatam sta si hteo da kazes u ova dva posta sem da su kola koja se preprodaju iz Nemacke u BiH ili Srbiju sva presla po 500-600.000km.

Druze da li si ti nekad video i cuo kako radi motor i kako izgleda putnicki auto koji je presao 500.000km ? Nemoj pogresno da me razumes,ne mislim nista lose samo hodcu da kazem da u tom slucaju i baba zna da tu chip nema sta da trazi.Daleko od toga da samo takva kola dolaze iz uvoza.

Samo da ti budee lakse kod vas je gorivo vrhunsko u odnosu na Srbiju pogotovo benzin,i nije to toloko lose u odnosu na evropu,dok kod nas kao vodu da prodaju. :)
 

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3469
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #32 poslato: Mart 21, 2013, 12:08:18 pre podne »
kakva voda, mleko bre... aflatoksin mu dodje ko octane booster lollol
lollol

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #33 poslato: Mart 25, 2013, 01:55:18 pre podne »
ajmo ovako,predlozi i saveti sta i kako i kod koga odraditi da bi se pojacala konjaza ovog motora :D vidim da nas ima dosta koji vozimo ove motore pa nebi bilo lose da podelimo iskustva oko tuninga istih...  clap

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #34 poslato: Mart 25, 2013, 09:23:58 posle podne »
mislio sam naravno na motor 1.8 t :) svaki savet ili neko iskustvo dobro doslo  alealeee pa da posle bude  driving

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #35 poslato: Mart 25, 2013, 09:55:45 posle podne »
moja preporuka ti je da ides u revochip imaju i valjke gde se odmah i meri snaga,i znas sta si dobio,a ne da ti pricaju napamet bez valjka, ja sam kod njih radeo proslo je vec godinu dana,i prezadovoljan sam ;)

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #36 poslato: Mart 25, 2013, 11:05:31 posle podne »
hmm i koja je cena kod njih? a cuo sam i za nekog decka u BG vozi a3 audi,cvele cini mi se kazu da je dosta dobar?

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #37 poslato: Mart 25, 2013, 11:12:45 posle podne »
za cenu ces morati da ih nazoves i pitati, a sto se tice cveleta,jako dobro se znam snjim i on ne chipuje auta vec je majstor za 1.8t ;)

Na mreži Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6708
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #38 poslato: Mart 25, 2013, 11:32:13 posle podne »
Cvele ce ti odraditi sve sto treba pre chipovanja... ali sve lollol
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #39 poslato: April 04, 2013, 09:59:28 posle podne »
sad ovako auto mi je kao "chipovan" i to od jos ima pre pola godine,ali sta se desava cini mi se da neide to bas kako treba...i ja ti lepo stavim boost cukicu :) i proverim danas pritisak turbine i dodjem do sledeceg  zakljucka : u punom gasu poraste pritisak do 0.6 bara tu se zadrzi dve sekunde i onda pocne da opada padne na 0.45 i tu stoji do nekih 5500 obrtaja i onda padne na 0.3...ja se tu skenjam i vidim da je to koliko mi se da primetiti nista drugacije od fabrickog i lepo nazovem kolegu koji je chipovao moj auto i on pocne da se brani kao u fazonu tu ti nije ispravno nesto oko boost kontrole pa zato tako slabo puni turbo...
dakle sad pitanje za vas koji se doznajete sta treba da proverim u vezzi ispravnosti? sta tu moze da nevalja ili su to samo reci da bi se odbranio i svalio krivicu na nesto drugo?  krokodil
u pitanju je golf 4 gti i motor AGU ..