Eto Pekar,kolega Ortodox je odgovorio umjesto mene,ali evo i ja ču. Večina automobila koja se voze po BiH,a vjerovatno i po Srbiji i ostalim zemljama bivše nam države su uvezena iz Njemačke i ostalih zemalja sa 50 puta boljim standardom od nas. Pošto sam dugo živio vani,pa znam to ide otprilike ovako (bar u Njemačkoj): Recimo novog Passata 1,9 TDI kupi Njemac,pa ga vozi 5 godina,ne radi ništa na njemu osim redovnih servisa sa promjenom ulja i filtera,pređe sa njim 150 000 i več mu je vrijemeda mu se štošta promjeni,ali Švabo ima standard,pa kupi novi auto,a ovaj proda ga nekom Turčinu koji živi u Njemačkoj. Turčin ga ubija 2-3 godine,ne radi ništa na njemu samo vozi (jer to je TDI i malo troši,pa se može iči 5 puta godišnje na godišnji u Tursku),tovari ga ko mazgu,sipa mu (ako uopšte sipa) najjeftinije ulje itd. E,onda ga proda nekome ko se bavi preprodajom auta u BiH,Srbiji itd,ovaj ga malo našminka,vrati mu sat nekih 200-300 hiljada i proda ga ovdje nekome,kao perfektan auto,prva ruka,extra stanje i tako te priče. Domačin ga kupi I ONDA HOČE DA ČIPUJE tu kramu od motora koji ima pola miliona i tu nastaju problemi.
Ako neko GTI-jem godišnje prelazi 20 hiljada kilometara,onaj sa TDI-jem prelazi 2 puta toliko,ako ne i više,jer neče niko kupiti GTI,pa pucati kilometre (jer je malo skupo). Za to se kupi TDI.
Jedna je stvar čipati maženog i paženog GTI-ja ,a druga stvar TDI-ja sa XX kilometara na satu.
Nisam ovoliko pisao,još od osnovne škole!