Nadam se da ce neki revizor malo uporediti pravilnik sa Evropskim, malo bolje ga prevesti 
I neznam dokle ovaj narod moze da trpi uvodjenje Evropskih normi sa domacim standardom?
ja evo razmisljam 2 dana i nije mi jasno
moja stakla su zatamnjena po slovenskom standardu sve sa serijskim brojem
sta ako neki stranac sa zatamnjenim staklima po evropskim standardima dodje kod nas?
sta ako neki bosanac ili austrijanac udje u srbiju 25. marta sa letnjim gumama?
mama od kolege ima mecku ML sa zatamnjenim staklima, zivi u nemackoj, jel treba da struze staklo svaki put pred granicu?
sta je sa "van" kolima? pickup i dostavnim vozilima koji zbog posla ili reklame imaju zatamnjenu ili zatvorenu zadnju soferku?
i kako to da nema standardizacije? pa nije isto da li trpam na staklo crnu najlon kesu za smece ili kvalitetnu foliju koja dovoljno propusta svetlost. jesu oni culi za materijale sa razlicitim svetlosnim faktorom, alfa ispravice me neko mladji sa tehnickog faxa
ako kojim slucajem udjemo u EU za neko vreme

da li cemo da imamo standarde suprotne EU?
davno mi rece jedan stranac "Jedini lek za Srbiju jeste ako bude pod patronatom EU"
svaki dan mi se sve vise cini da je covek u pravu