Da pitam. Možda budem manje skitao.
Škoda Fabia Mk1 1.9 TDI 74kW.
Pređenih 440000 km po ECU.
Počela je da gubi vodu još od prošlog januara.
Tada zamenjena račva. Mada, majstor nije bio zadovoljan kvalitetom izrade tog dela. Opet trošila vodu.
U februaru imao čukanje, od rashladnog sistema promenjeno : hladnjak, veliki ventilátor, ne verujem da su creva menjana.
Opet gubila vodu.
Otišli na odmor, od ukupno pređenih 3000 km po vrućini (klima radila naravno) , na auto putu, magistrali, dolio sa otprilike 1,5 litar razblaženog antifriza. Dalje je tokom meseci u skladu sa dinamikom vožnje (grad 90%) trošila dosta manje vode.
U novembru promenjen čep čantre rashladne tečnosti i sipana "stop leak" tečnost. Tada primećeno da varira temperatura (diže se, smanjuje) na kontrolnoj tabli. Nekad varira, ali u većini slučajeva, do danas zakuca na 90°.
Opet troši. U prethodnih mesec dana na putevima kada sam prelazio oko 200 km u jednom pravcu, potrošila je celu čantru.
Nabija pritisak u njoj, čak i posle 10 sati mirovanja.
Ne meša ulje i vodu u čantri. Čista je.
Ne diže nivo ulja u motoru. Nema tzv. majoneza.
Ne pregreva, ne kuva.
Grejanje radi.
Motor dobro radi, ništa ne lupa, auto ide lepo.
Šta mu je?
Glava?
Račva, termostat?
Dihtung glave?
Pumpa za vodu?
Neka šelna ili puknuto crevo pa flisuje pri žustrijoj vožnji i tada popije celu čantru?
Samo ozbiljni.
Stop. Cim.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk