Imam ja zanimljiv slucaj...
Bio auto (pasat B6, 2010.) u zvanicnom servisu, menjali blokadu stuba volana, morali oni zbog kodova...
Mislim da su skidali komandnu tablu jer mi ne stoji lepo levi otvor (vozacev uz A stub), upao tockic znatno u otvor i kroz resetke se moze videti rub tapacirunga komandne table... verovatno su polomili nesto...
Ono bitno u vezi grejanja je da kada upalim na 26C da greje (to je brojcani maximum kod mene) na mom klimatroniku dvozonskom automatskom, cujem ventilator(e) da rade, podesim rucno na maximum protok al ne ulazi vazduh kroz 4 velika otvora u kabinu, kad smanjim na 23C vazduh pocne da ulazi, kad prebacim da samo greje prednje staklo struji vazduh i na 26C ka soferki...
Sta je problem, da li je normalno da manuelno podesena temperatura i jacina duvanja ne dozvoljava protok vazduha u kabinu?
Da li su i sta mogli u servisu (najovlastenijem) da pokarabudze pa da ovako klima radi?