@pelezinho
Šta bi, šta si ustanovio na kraju u kakvom je stanju DPF i zbog čega ti diže toliko često obrtaje?
Bas sam hteo da pisem.
Ovako,otišao sam danas u preporučen servis u Bgu koji izmedju ostalog proverava i cisti DPF filter,a clanovi su Motoo grupacije i situacija je sledeca.
Covek je očitavao na povecanim i snizenim obrtajima soot mass koji je 13g i pritisak u DPF i dobio je vrednost pritiska 0.12 bar za sta je rekao da je skoro odlična vrednost i da mu ne deluje da je filter ni blizu loseg stanja,pogotovo sto mi redovno radi uspesno regeneraciju (otprilike na 400-550 km) Ocitao je i vrednost oil ash residue koja jeste oko 64g ali mi je rekao da to nije merodavno posto je pritisak skoro odlican.
DPF mi dodje sa soot mass do nekih 24g i tada pali regeneraciju i tu vrednost spusti na 7g,za sta mi je takodje rekao da je odlicno. Ako se desi npr da soot mass dodje do 30,40g i regeneracijom vrednost spusti za npr samo 5g manje,to je pokazatelj da nesto nije kako treba,a tada bi,ujedno i pritisak u dpfu bio veci,sto opet nije dobro (vrednost pritiska u losem dpf-u je 0.4 ili 0.5 bar).
Sto se tiče dizanja obrtaja,nije bas da mi se dešava cesto,ali se desi nekad. Raspitivao sam se kod ljudi koji imaju iste motore i kod vecine se manje vise isto dešava. Receno mi je da je to navodno neki zaostali napon koji se stabilizuje kad se malo digne gas u leru npr. Sto mi se dosta cesto i pokazalo kao resenje.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk