Autor Tema: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista  (Pročitano 45142 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže voodoons

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 656
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #120 poslato: Jun 09, 2021, 11:56:00 posle podne »
Isti simptom ja imam a sipam isto eko avio ali svejedno je gde kod nas sipam.. moj je 2.0 tdi cr prve generacije samo kažem, kad god sam sipao napolju, uvek ista priča…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #121 poslato: Jun 10, 2021, 12:53:40 pre podne »
@pelezinho буразеру теби је дпф готов... Има 65г пепела, лимит је 80г, односно по препоруци произвођача мења се на 75-80% запрљаности тј. 60-65г. Вади то пре него крене да уништава мотор... На теби је да ли ћеш да чистиш, убацујеш други или да га ишчупаш и угасиш трајно

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 335
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #122 poslato: Jun 10, 2021, 01:18:48 pre podne »
@dixon
Je l misliš na polje "Oil Ash Residue (g)" u aplikaciji da pokazuje da je DPF na 81% zaprljanosti? Kod mene to polje ne pokazuje količinu u gramima nego stoji "Oil  Ash Residue (I)". Ne znam da li je do verzije  VAG DPF aplikacije ili nečeg drugog ali u podešavanjima nema nigde da se menja prikaz tog polja, a nemam predstavu šta bi ovo "I" moglo da bude.
« Poslednja izmena: Jun 10, 2021, 01:21:22 pre podne od strane Filke »

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #123 poslato: Jun 10, 2021, 01:25:37 pre podne »
@Filke тако је. Махом старији модели показују у милилитрима и имају мало другачију рачуницу. На њима се дпф мења кад је вредност већа од 175ml. Односно 0.17-0.18l

Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 144
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #124 poslato: Jun 10, 2021, 05:44:20 pre podne »
Da li je to nesto zbog čega treba da oteram kod mehanicara da trazi razlog ili je to ok uglavnom?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 144
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #125 poslato: Jun 10, 2021, 05:56:34 pre podne »
@pelezinho буразеру теби је дпф готов... Има 65г пепела, лимит је 80г, односно по препоруци произвођача мења се на 75-80% запрљаности тј. 60-65г. Вади то пре него крене да уништава мотор... На теби је да ли ћеш да чистиш, убацујеш други или да га ишчупаш и угасиш трајно
Da li cu dobiti nesto čišćenjem? Investicija mi je velika da menjam (kako sam cuo 1000-2000€) a relativno skoro sam kupio auto.
I ako ga izvadim, da li cu proci tehnički pregled,sta se dešava po tom pitanju?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Van mreže voodoons

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 656
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #126 poslato: Jun 10, 2021, 07:41:20 pre podne »
Tehnicki prolazis, odloženo je to za gasove. Zatrovasmo temu…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #127 poslato: Jun 10, 2021, 09:55:24 pre podne »
Ма пролазиш технички, ја бих то чупао без размишљања... Угаси се другом мапом за ~50-ак евра, механичар га скине физички и тераш даље миран. Ако се на време не замени, зачепи се, мотор не може дс се хлади, турбо се не врти како треба, диже температуру мотора итдитдитд... Он је ту да би ауто испоштовао неку еколошку норму, нема он никакву другачију сврху. Што се чишћења тиче, није трајно решење и опет се запрља брже него кад је нов наравно, тако да те опет сачека за 6-10-12-15 месеци чишћење поново итдитд...

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 335
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #128 poslato: Jun 10, 2021, 10:00:37 pre podne »


@Filke тако је. Махом старији модели показују у милилитрима и имају мало другачију рачуницу. На њима се дпф мења кад је вредност већа од 175ml. Односно 0.17-0.18l

Da, ima smisla da je u litrima (l)
Kod mene je vrednost 0.11 l,  što znači da nije još za menjanje, ali nije ni u cvetu mladosti. Na kojoj vrednosti je pametno očististiti DPF preventivno, odnosno da li je sa 0.11 l moj DPF već zreo za čišćenje?

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #129 poslato: Jun 10, 2021, 10:24:26 pre podne »
Тек на тих 175ml се вади, па или чистиш или нов или гасиш мапом мотора и не враћаш

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 335
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #130 poslato: Jun 10, 2021, 11:46:38 pre podne »
Oket, znači do tih 175ml je ok da se drajva i ne pravi nikakve probleme motoru u vidu opterećenja i slično. Mada sad kad su odložili merenje izduvnih gasova na najmanje 2 godine (čitaj do ko zna kada) sve više mislim da je najbolje rešenje izvaditi DPF u kakvom god stanju bio i svi problemi su nestali. A te priče o zagađenju su smešne, pa jedan dimnjak sa toplane zagađuje više nego 10000 automobila.

Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 144
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #131 poslato: Jun 10, 2021, 12:45:05 posle podne »
Oket, znači do tih 175ml je ok da se drajva i ne pravi nikakve probleme motoru u vidu opterećenja i slično. Mada sad kad su odložili merenje izduvnih gasova na najmanje 2 godine (čitaj do ko zna kada) sve više mislim da je najbolje rešenje izvaditi DPF u kakvom god stanju bio i svi problemi su nestali. A te priče o zagađenju su smešne, pa jedan dimnjak sa toplane zagađuje više nego 10000 automobila.

sad mi nesto nije jasno... probao sam obican konverter iz litara u grame i prema njemu, 0.17l izadje 170g a kod mene se ocitava 65 grama. verovatno nisam nesto dobro razumeo, ali me ispravi ako gresim. prema ovom poredjenju, moj dpf nije losiji od ovog sa 0.17l ili 170ml.

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1724
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +63/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #132 poslato: Jun 10, 2021, 12:57:35 posle podne »
Pa ne mozes da konvertujes babe u zabe.
Jedino za cistu vodu vazi da je 1 litar = 1kg odnosno 0,17l = 170g

Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #133 poslato: Jun 10, 2021, 12:59:57 posle podne »
Па чујеш шта кажем... На неким колима је софтвер моторног рачунара такав да показује у милилитрима и на тим аутима се мења кад пређе 175мл. На другима показује у грамима и пун је 100% на 80г, а мења се на 60-65г јер преко тога ствара опасну топлоту и проблеме. Није иста рачуница тј. алгоритам по ком се рачуна у "мл" и у "г"

Ја возим суперб мк2 и код мене показује у милилитрима, сад је на 219мл, а на 175мл се мења. Јбг није ме интересовало јер се не бавим механиком и сад сам ушао мало у материју око дпф јер ми је ауто изгубио снагу и подигао потрошњу опасно, а уз све то и шишти нешто у вожњи. Елем сва црева прегледана све тип топ, али је дпф зачепљен и сутра се вади из аута Богу хвала. Никад лампицу упалио није, сам ради регенерације итд, али ето јављају се проблемчићи и решавам пре него што буде већих проблема са самим мотором а за издувне гасове ме баш брига вала... Неко би терао овако док не би мотор почео да сиса уље као нафту...

Сликаћу касније, накачићу комп на ауто па ћу окачити

Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 144
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #134 poslato: Jun 10, 2021, 01:12:28 posle podne »
Aha,dobro dobro,sad je jasnije. Znaci ti si odavno prosao tu granicu od 175 ml. Videcu da li da vadim dpf. Probao bih sa ciscenjem da vidim kako ce biti.

Zvao sam AC Andjelkovic iz Bga (članove Motoo grupacije) i oni mi rekose da nisu toliko merodavne android aplikacije i da se mora ocitati stanje dpfa sa profesionalnom dijagnostikom. Navodno,imali su situacije da su ljudi dolazili kod njih sa vag dpf vrednoscu dosta velikom a kad oni očitaju,bude skoro 50% manje i naravno,ne diraju taj dpf.

Tako da, videcu jos...

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #135 poslato: Jun 10, 2021, 01:18:28 posle podne »
Ма добро то се подразумева, отерати у писмен сервис да се види стање прво па да знаш на чему си :).

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 335
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #136 poslato: Jun 18, 2021, 07:31:17 posle podne »
@pelezinho
Šta bi, šta si ustanovio na kraju u kakvom je stanju DPF i zbog čega ti diže toliko često obrtaje?

Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 144
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #137 poslato: Jun 18, 2021, 09:00:54 posle podne »
@pelezinho
Šta bi, šta si ustanovio na kraju u kakvom je stanju DPF i zbog čega ti diže toliko često obrtaje?
Bas sam hteo da pisem.

Ovako,otišao sam danas u preporučen servis u Bgu koji izmedju ostalog proverava i cisti DPF filter,a clanovi su Motoo grupacije i situacija je sledeca.
Covek je očitavao na povecanim i snizenim obrtajima soot mass koji je 13g i pritisak u DPF i dobio je vrednost pritiska 0.12 bar za sta je rekao da je skoro odlična vrednost i da mu ne deluje da je filter ni blizu loseg stanja,pogotovo sto mi redovno radi uspesno regeneraciju (otprilike na 400-550 km) Ocitao je i vrednost oil ash residue koja jeste oko 64g ali mi je rekao da to nije merodavno posto je pritisak skoro odlican.
DPF mi dodje sa soot mass do nekih 24g i tada pali regeneraciju i tu vrednost spusti na 7g,za sta mi je takodje rekao da je odlicno. Ako se desi npr da soot mass dodje do 30,40g i regeneracijom vrednost spusti za npr samo 5g manje,to je pokazatelj da nesto nije kako treba,a tada bi,ujedno i pritisak u dpfu bio veci,sto opet nije dobro (vrednost pritiska u losem dpf-u je 0.4 ili 0.5 bar).
Sto se tiče dizanja obrtaja,nije bas da mi se dešava cesto,ali se desi nekad. Raspitivao sam se kod ljudi koji imaju iste motore i kod vecine se manje vise isto dešava. Receno mi je da je to navodno neki zaostali napon koji se stabilizuje kad se malo digne gas u leru npr. Sto mi se dosta cesto i pokazalo kao resenje.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #138 poslato: Jun 20, 2021, 04:39:45 posle podne »
И ја сам тако слушао паметњаковиће чак и у овлашћеном сервису да је све ок док сам ради регенерације и док не пали лампицу па смо дошли до тога да је ауто изгубио снагу (без лампице, сам ради регенерације на ~500км), кад оно има шта и да се види, филтер пукао по средини од гарежи, изгорео колико је пун. Срећа турбо није оштећен, али да сам још мало чекао, просвирао би и турбо, повукао би уље, уље може да оде у усис и ето ибертуре .

Изломили смо га шрафцигером и чекићем и избацили. Да је однесен негде на чишћење, они би завукли камерице с преда и позади (одакле саће делује одлично, а оно DPF се распао)


Ево фотки филтера:





Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1257
  • Age: 38
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +24/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #139 poslato: Jun 20, 2021, 05:34:20 posle podne »
I sta sad posle svega ovoga da svi vadimo dpf?? Meni isto funkc sve ok ali sad si me zestoko bacio u nedoumicu...a sta ako je taj materijal od dpf-a takav tj krt da jednostavno mora da se polomi kad ga fizicki "tretiras"?? On je tebi spolja kao kamen ali unutra je sav supljikav...ne znam samo iznosim moguce varijante