Prelep auto, nek je sa srećom kupovina. Uskoro stiže i meni vw polo, ali plavi metalik, sa dosta dodatne opreme. Active info displey je "must have" i upravo za njega je vezano pitanje. Da li se menja skin displeja, tačnije, da li krugovi mogu da menjaju boju i izgled, ili je zakucana samo jedna opcija?
Takodje, naručio sam i lumbalnu podršku za sedišta, pa me interesuje da li se primećuje razlika u odnosu na obična?
Hvala unapred na odgovorima.
Hvala, uradio si dobar izbor, sigurno se neces pokajati, ipak je Polo po izradi trenutno klasu iznad skoro svih konkurenata. Naspram prethodne generacije Pola ovaj model je bas dosta napredovao, narocito po pitanju dimenzija. 4 odrasle osobe visine 185 mogu stati bez da ni jedan kaci kolenima ili glavom. Gepek je sa duplim dnom i kapaciteta od 351 litara jedan je od najvecih u klasi (kao kod Golfa 6). Auto lezi fenomenalno, u krivinama se ne naginje i ide kao po sinama, mada je malo tvrdje trimovan. Serijski u svakom paketu dolazi i sa radarom za automatsko kocenje koji ukoliko detektuje opasnost od neposrednog sudara, recimo neko ispred tebe naglo zakoci ili iskoci ti pesak (desilo se meni u par navrata) pripremi ti pedalu kocnice da bude izimno osetljiva na dodir, tako da cim je blago dotaknes auto se zakuca u mestu, a ukoliko sam ne reagujes ukoci sam, korisna stvar u gratskim guzvama narocito zbog nase soobracajne "kulture".
Active Info Display je bas "must have" jer nije skupa doplata a uklapa se odlicno u izgled enterijera narocito ako si uzeo Highline model gde dolazi i ambijentalno osvetljenje table (bela LED linija koja se proteze od vratima preko table). Boja se ne moze menjati i dominira plava boja medjutim ukoliko recimo postavis limiter na 120km/h onda ce ostatak kruga postati crven. Takodje je jako praktican jer projektuje brdo informacija na jednom mestu naspram obicnih cajgera. Ono sto mozes da menjas je koje informacije hoces da projektuje Active Info Display (recimo informacije unutar obrtomera i brzinomera kod mene je postavljeno da projektuje prosecnu potrosnju i domet rezervoara, a mozes da postavis razne stvari poput trenutne pesme na radiju, G-snagu inercije, preporuke za ekonomicnu voznju i td) Inace izgled displeja moze se postaviti u nekoliko glavnih varijanti, jedna je klasnicna kao kod mojoj slici gore a druge su varijante vise digitalne recimo ovako:
Druga lepa stvar je ukoliko si narucio veci Infotejment sa Andriod Auto, on odlicno pomoze u guzvama i ukoliko vozis po nepoznatom terenu jer vuce informacije iz Google Maps-a i tacno te upucuje na mesitma gde guzve nema, jos ti i adaptira osvetlenje mape prema tome jeli dan ili noc i jel prolazis niz tunela/podvoznjaka ili na jakom suncu. Sve ja osmisljeno da se bas lako koristiti i ne zamara. Evo kako to izgleda kad pada noc.
U vezi lumbalne podrske meni puno znaci, defintivno je udobnije. Cak i kad ti se ledja nakon duzeg puta umore mozes naizmenicno aktivirati i deaktivirati lumbalnu podrsku tako da ti to dodje kao fizikalni tretman za ledja i taman toliko treba da voznja ne bude zamorna, jos su kod Highline sedista duza i imaju izrazenije potpore. Lubalna je podrska i na suvozackom sedistu. Prije neke nedelje sam vozio rutu Novi Sad-Kumanovo (oko 550km) i mogu ti reci da auto uopste nije zamoran na duge ture te put nisam ni osetio. TSI motor je kompetentan na autoputu i ne manjka mu snage za preticanje a i auto je relativno tih jer su brzine duge pa 120km/h dodje oko 2300obrtaja. Prosecna potorsnja na autoputu spadne i ispod 5 litara, meni je cak i prosek potrosnje kombinovane voznje ispod 6 litara sto mislim da je odlican rezultat za jednog turbo-benzinca od 1200kg.
Inace kod samog auta sam odradio jos par stvari. Naime montirane su Eibach Pro-Kit opruge iz Nemacke ciji je drop 25/30mm. Opruge su gusce i progresivno motane tako da je auto na manjim neravninama postao cak i udobniji dok kod vecih sad malo vise odskace. Ja sam izimno zadovoljan jer mi je i cilj bio da ga malo spustim jer je fabricki Polo dosta visi te ima 3cm veci klirens od Golfa i veciom kompakta. Evo kako je to ispalo
I jos su ugradjeni LED H7 sijalice u glavnom faru jer mi je islo na zivce da su dnevna svetla koja su fabricka LED (bela) a glavni far klasicni H7 zuti. Sada je sve ujednaceno i sija belo a jako bitno za mene je da far ne rasipa snop svetla da smeta ostalim vozacima. Jos je i osvetlenje sada puno bolje nego sto je bilo jer su fabricki farovi ocajno slabi (doplata za pravi LED far je stajala oko 1000eur tako da sam to zaobisao
). Tako da je ovo osim zbog estestike dobro doslo i zbog licne bezbednosti.
Ako nekoga jos nesto zanima neka slobodno pita.
Pozdrav