Bice tu mnogo ks Trazi bolje resenje od tog filtera za vazduh. VKLR si vario za granu ? Kako planiras kvacilo da resis sa obzirom da ces imati oko 500nm ?
Napravicu box za filter..Da vario sam za granu VKLR. Kvacilo stavljam SMF Valeo fiksni set svi kazu da drzi 300ks
Ajde zavrsavaj tog leona pa da te dvica preskoci
Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
Jao da si spakovao tdi pa i da se uplasim
Mile, cini mi se da je filter K&N i na turbu mislim da nije toliko bitan hladan vazduh na filteru, jer ionako odmah dodje do turba gde je bogapitaj koliko stepeni. Ja iskreno nikakvu razliku nisam primetio sa ovakvom pecurkom i kada sam vratio kutiju, vise sam zbog izgleda odradio.
280-300ks mi deluje poprlicno optimisticno iskreno, kako trpi donji deo motora tu konjazu i da li je bregasta ogranicavajuci faktor?
Kazu da trpi dobro imam drugara koji vozi 310ks sa slabijim turbom od mog, kszu da bi trebala bregasta da izgura dobro pa videcemo sta i kako
Bez obzira sto je k&n nije najsretnije resenje, bolje je da do turba dodje sto hladniji vazduh jer ce ga hladnijeg poslati u interkuler i dalje u motor.
Mnogo bolje resenje je fabricko arl kuciste od filtera i panelni filter koji mozda daje nekoliko ks u odnosu na obicni. Fabricki filter ima vecu povrsinu u odnosu na k&n.
U nabrijane tdi PD stavljaju protokomer i kuciste filtera od R32 .
Ako portuje glavu, stavi jace opruge ventila sa 100% diznama i GTB VKLR izvuce 280ks bez problema. ARL ima vrhunske internale i trpice dobro donji segment a veci problem je glava, sa tom snagom ne gine pucanje glave.
Znam dva 1.9 pd tdi sa 230+ ks i obojici je pukla glava.
Vecinu nabrijanih tdi kojih sam video imaju ugasen protokomer i samo
air intake do turbine, vklr trpi 2.8 3bar provereno i moze da gurne 330ks zavisno od ostalih delova, ne planiram da radim glavu jos uvek ali ako budem radio imacu to u vidu..Sad sam od prilike na 210hp i na 2bar i nikakvih problema nisam imao da kucnem u drvo niti je ikada otvaran motor