Autor Tema: Leon 1M 1.9TDI 150ks  (Pročitano 44605 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2176
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #40 poslato: Oktobar 23, 2019, 12:24:26 pre podne »
Odlican auto, zanima me koje kvacilo imas? Za fabricko znam da je gornji limit da potraje i da ne proklizava 180ks...  Lele taj VA turbo od ASZ motora je znaci gurao 180ks, svaka mu cast...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
« Poslednja izmena: Oktobar 23, 2019, 12:26:13 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže sparco

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M ARL
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #41 poslato: Oktobar 23, 2019, 12:26:49 pre podne »
Fabricko, i klize fino ali uzeo sam valeo ojacano sa fixnim i trebs da montiram

Послато са SM-G950F помоћу Тапатока

« Poslednja izmena: Maj 05, 2020, 09:40:57 posle podne od strane Modus »

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2176
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #42 poslato: Oktobar 23, 2019, 12:42:42 pre podne »
Koliko kosta ojacano, i do koliko moze da istrpi? :)



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže sparco

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M ARL
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #43 poslato: Oktobar 23, 2019, 12:43:28 pre podne »
Ne znam videcemo koliko izdrzava, a oko 35.000 msm da je ceo set



« Poslednja izmena: Maj 05, 2020, 09:41:07 posle podne od strane Modus »

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2176
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #44 poslato: Oktobar 23, 2019, 12:50:29 pre podne »
Super, nije mnogo... Al nemoj napamet da uzimas... I raspitaj se za buku i vibracije...
Evo sad sam kopao po Briskoda.... Za ovaj kit je lik dobio odgovor od Valeo direkt da trpi bez problema obrtni  do 415nm. Kit je Valeo 835050. Tu je ustvari obrtni vazan, konji su tu koliko izadju, obrtni je bitan... Msm i sam znas vec...
« Poslednja izmena: Oktobar 23, 2019, 01:25:18 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13195
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +201/-78
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #45 poslato: Oktobar 28, 2019, 04:43:36 posle podne »
Ja smem da se kladim da cu bez kat da prodjem tehnicki, nista veze i te fore. Jednostavno imam sva tri lonca i t. benzinac je tako da sigurno prolazim, ako ne imam u garazi kat koji je u odlicnom stanju.

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka



Na 1.8t bez katalizatora su mi merili gasove ove godine i rekao mi je lik da bih prosao. Malo je samo bio bucniji, ali sam nakon toga ubacio i srednji lonac. Za ove sa dizelima nisam siguran kako ce biti. :)

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2176
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #46 poslato: Oktobar 28, 2019, 05:23:07 posle podne »
Citao sam na Briskoda da prolaze bez problema, tamo ima puno ljudi iz EU i Britanije. Pricaju kako prolaze i bez Egr i bez Dpf i sa straight pipe... Ako je motor top stanje proci ce, ako je lešina, me mogu da mu pomognu ni Dpf ni Egr ni katalizator...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže sparco

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M ARL
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #47 poslato: Maj 04, 2020, 10:21:21 posle podne »
Malo sam pauzirao sa objavama ali evo vracam se sada sa par novih dorada

Stavljen MAP senzor 4bar, veliki interkuler sa cevima i silikonskim crevima, prepravljena GTB2260VKLR turbina i spremna za montazu i onda kao slag na tortu stizu ulosci za dizne 100%  pa idemo nadam se na nekim 280-300ks

Послато са SM-G950F помоћу Тапатока


Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #48 poslato: Maj 04, 2020, 10:39:16 posle podne »
Bice tu mnogo ks  alealeee Trazi bolje resenje od tog filtera za vazduh. VKLR si vario za granu ? Kako planiras kvacilo da resis sa obzirom da ces imati oko 500nm ?

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 878
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +21/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #49 poslato: Maj 04, 2020, 11:13:37 posle podne »
Ajde zavrsavaj tog leona pa da te dvica preskoci

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13195
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +201/-78
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #50 poslato: Maj 05, 2020, 05:33:04 posle podne »
Mile, cini mi se da je filter K&N i na turbu mislim da nije toliko bitan hladan vazduh na filteru, jer ionako odmah dodje do turba gde je bogapitaj koliko stepeni. Ja iskreno nikakvu razliku nisam primetio sa ovakvom pecurkom i kada sam vratio kutiju, vise sam zbog izgleda odradio.

280-300ks mi deluje poprlicno optimisticno iskreno, kako trpi donji deo motora tu konjazu i da li je bregasta ogranicavajuci faktor?



Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #51 poslato: Maj 05, 2020, 07:20:39 posle podne »
Bez obzira sto je k&n nije najsretnije resenje, bolje je da do turba dodje sto hladniji vazduh jer ce ga hladnijeg poslati u interkuler i dalje u motor.
Mnogo bolje resenje je fabricko arl kuciste od filtera i panelni filter koji mozda daje nekoliko ks u odnosu na obicni. Fabricki filter ima vecu povrsinu u odnosu na k&n.
U nabrijane tdi PD stavljaju protokomer i kuciste filtera od R32 .

Ako portuje glavu, stavi jace opruge ventila sa 100% diznama i GTB VKLR izvuce 280ks bez problema. ARL ima vrhunske internale i trpice dobro donji segment a veci problem je glava, sa tom snagom ne gine pucanje glave.
Znam dva 1.9 pd tdi sa 230+ ks i obojici je pukla glava.

Van mreže sparco

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M ARL
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #52 poslato: Maj 05, 2020, 08:42:33 posle podne »
Bice tu mnogo ks  alealeee Trazi bolje resenje od tog filtera za vazduh. VKLR si vario za granu ? Kako planiras kvacilo da resis sa obzirom da ces imati oko 500nm ?
Napravicu box za filter..Da vario sam za granu VKLR. Kvacilo stavljam SMF Valeo fiksni set svi kazu da drzi 300ks

Ajde zavrsavaj tog leona pa da te dvica preskoci

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
Jao da si spakovao tdi pa i da se uplasim

Mile, cini mi se da je filter K&N i na turbu mislim da nije toliko bitan hladan vazduh na filteru, jer ionako odmah dodje do turba gde je bogapitaj koliko stepeni. Ja iskreno nikakvu razliku nisam primetio sa ovakvom pecurkom i kada sam vratio kutiju, vise sam zbog izgleda odradio.

280-300ks mi deluje poprlicno optimisticno iskreno, kako trpi donji deo motora tu konjazu i da li je bregasta ogranicavajuci faktor?
Kazu da trpi dobro imam drugara koji vozi 310ks sa slabijim turbom od mog, kszu da bi trebala bregasta da izgura dobro pa videcemo sta i kako

Bez obzira sto je k&n nije najsretnije resenje, bolje je da do turba dodje sto hladniji vazduh jer ce ga hladnijeg poslati u interkuler i dalje u motor.
Mnogo bolje resenje je fabricko arl kuciste od filtera i panelni filter koji mozda daje nekoliko ks u odnosu na obicni. Fabricki filter ima vecu povrsinu u odnosu na k&n.
U nabrijane tdi PD stavljaju protokomer i kuciste filtera od R32 .

Ako portuje glavu, stavi jace opruge ventila sa 100% diznama i GTB VKLR izvuce 280ks bez problema. ARL ima vrhunske internale i trpice dobro donji segment a veci problem je glava, sa tom snagom ne gine pucanje glave.
Znam dva 1.9 pd tdi sa 230+ ks i obojici je pukla glava.
Vecinu nabrijanih tdi kojih sam video imaju ugasen protokomer i samo cold air intake do turbine, vklr trpi 2.8 3bar provereno i moze da gurne 330ks zavisno od ostalih delova, ne planiram da radim glavu jos uvek ali ako budem radio imacu to u vidu..Sad sam od prilike na 210hp i na 2bar i nikakvih problema nisam imao da kucnem u drvo niti je ikada otvaran motor




« Poslednja izmena: Maj 05, 2020, 09:48:51 posle podne od strane Modus »

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #53 poslato: Maj 05, 2020, 09:01:19 posle podne »
VKLR je top turbo za tdi. Portovanje kanala a posebno jace opruge ventila su skoro pa obavezni, pogotovo sto ces ici preko 2.5b...

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2176
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #54 poslato: Maj 05, 2020, 09:03:12 posle podne »
Uu kakva
masina... Samo ocisti egr i teraj


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže sparco

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M ARL
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #55 poslato: Maj 05, 2020, 09:06:39 posle podne »
VKLR je top turbo za tdi. Portovanje kanala a posebno jace opruge ventila su skoro pa obavezni, pogotovo sto ces ici preko 2.5b...
Uradicu to nekada, za sad ce mi biti ok ovo i necu preterivati, do 2.5bar ja idem ne preko jer je to bas safe za VKLR

@iwcham1979
Hahaha to nemam odavno


« Poslednja izmena: Maj 05, 2020, 09:49:48 posle podne od strane Modus »

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2176
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #56 poslato: Maj 05, 2020, 09:12:06 posle podne »
Gde si uzeo ic, jel isao sa cevima? Koji majsor ti je radio sve to, turbo i piping? Jel imas Arl turbo od njega,
jel za prodaju mozda?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže sparco

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M ARL
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #57 poslato: Maj 05, 2020, 09:19:23 posle podne »
Nemam turbo pise negde gore da se razleteo hehe bio od ASZ, IC sam uzeo sa race shopa iz slovacke a majstor za cevi turbo i piping sam ja

Послато са SM-G950F помоћу Тапатока

« Poslednja izmena: Maj 05, 2020, 09:39:51 posle podne od strane Modus »

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2176
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #58 poslato: Maj 05, 2020, 09:20:09 posle podne »
Svaka cast


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže sparco

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon 1M ARL
Odg: Leon 1M 1.9TDI 150ks
« Odgovor #59 poslato: Maj 05, 2020, 09:23:16 posle podne »
Hvala

https://postimg.cc/DJHy0hfW

Послато са SM-G950F помоћу Тапатока

« Poslednja izmena: Maj 05, 2020, 09:39:39 posle podne od strane Modus »