Tako ti je generalno sa auto delovima. Ne vazi uvek ono pravilo: ,,Ako ne znaš šta je dobro, gledaj šta je skupo,,. Naravno da su mi nekad skuplji delovi trajali, a jeftini brzo stradali, ali sam imao i iskustva da kupim novi skuplji deo, a da ubrzo opet moram da ga menjam, a dešavalo se da kupim i neke ,,Š" marke za koju nikad nisam čuo ili polovan, pa se ispostavio kao trajno rešenje, jer nije prosvirao posle dužeg vremena.
Na TDI-u sa boš pumpom ili na TDI PD-u je gospodski posao da zamenite grejače u odnosu kako je na starom 1.6D. Ko je imao Golfa 2, Audija 80, Džetu ili tako neki auto sa tim motorom, a probao je sam da zameni grejače, verujem da zna o čemu govorim. Na tom starom 1.6D, koji sam imao, menjao sam, a na TDI-u sa boš pumpom, bio je 3,5 godine kod mene, nikada nijedan grejač nije crkao. Evo ni sada na ovom TDI PD-u koji je 4,5 godine kod mene, takođe.