Sto Nino ne vozi celicne 13x5" felne na trkackom golfu i zasto je u patosu?
Sad tek videh post. Na slici gore vidiš visinu glavčine u odnosu na visinu silent bloka, a vidi se i ugao viljuške. Kod Nina možeš da vidiš kako se pravilno spušta a da se ne ugrozi rad vešanja, sigurno ga nije štelovao da mu lepo izgleda. A kad se uradi samo da lepo izgleda u pod onda jbg...
Generalno sto se tice stavljanja distancera i spustanja auta, ako se odradi pametno, mozes samo da poboljsas performanse na ustrb udobnosti, ne pricam o izgledu uopste.
Ja sam napisao da treba da se odradi pametno i proracunato, ali sve ovo zavisi od milion faktora, izmedju ostalog, neces dobiti isti efekat kad spustis golfa keca koji je fabricki bio mekan i ljuljao se kao brod i ako to uradis na osmici GTI. Na novijem autu cesce mozes da izgubis performanse, jer su vec fabricki sofisticiraniji i bolje osmisljeni.
U svakom slucaju, pricamo o drugacijem vidjenju auta kao takvog. Za nekoga je GTI i fabricki prenizak i nece da zrtvuje udobnost, neko se plasi da mu alu felne ne puknu, pa ceo zivot vozi celicare i balonjare. Ja licno volim nizak auto, i po cenu toga da mi bude neudobniji, pa sve i da ne poboljsam performanse, ako ostanu iste, spreman sam na taj kompromis.
Neko je davno napisao, ako mozes da parkiras auto i samo odsetas, a da nemas potrebu da se okrenes i pogledas ga, onda vozis pogresan auto.