Posto je tema turbina, mislim da je pitanje ovde prikladno.
Danas sam se jaaako iznervirao
. Da pocnem iz pocetka.
Uvezao sam Golfa 5, 1.9 tdi, koji je dosao sa pokvarenom turbinom. Nabavio sam polovnu turbinu montirao mi je majstor,
cim sam seo u njega nakon montiranja odma mi je bilo sumljivo jer je auto slabo vukao i turbina je zvizdala.
Otisao sam na dijagnostiku kod drugara i on izmeri da gura 1.5 bar, i kaze mi kako to nije dobro da treba da gura 2 bara,
ali da se turbina steluje i da ja odem kod majstora da mi nasteluje. Ovog puta sam otisao kod pravog majstora da vidi sta je.
Cim je seo u auto i dao gas odma je rekao ovde nema stelovanja ova turbina nevalja, kad je skinuo creva ona puna ulja, ispadaju
opiljci cak i sraf od krilaca, znaci raspala se. Zovem prethodnog majstora pitam sta je radio, on kaze sve je uradio kako treba, da je
turbina polovna on nije kriv, bla bla bla... Ovaj drugu majstor misli da je greska bila sto nije oprao kompletan sistem nakon montiranja, i
da je to prouzrokovalo da turbina crkne,
Moje pitanje nekom kome se razume u turbine je koja je procedura prilikom promene turbine, tj, sta sve mora da se uradi da bi sve radilo ok.