Autor Tema: Passat B5.5 1. 9TDI  (Pročitano 4538 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MaloLevoPaDesno

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5
Odg: Passat B5.5 1. 9TDI
« Odgovor #20 poslato: Avgust 27, 2013, 09:55:40 posle podne »
Dobar je pajo,samo vece felne :)
Neka sa ovim pregura zimu, pa na prolece neke druge, 17 ili 18, videcu, treba para dosta :)

Van mreže MaloLevoPaDesno

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5
Odg: Passat B5.5 1. 9TDI
« Odgovor #21 poslato: Jun 24, 2014, 02:58:16 posle podne »
Nisam odavno nista radio na Paji, nekako se uvek pare izmigolje, ulozi ovamo, ulozi onamo i sve tako. Ipak se nekako skupilo malo para da se odradi volan. Poslusao sam neke od clanova koji su zadovoljni sa "Sovinim" radom. Mogu reci da sam i ja za sad, (prvi utisak, posto sam upravo dosao od Gospodina Sove) prezadovoljan. Covek pedantan nema sta.
Uradio sam kombinaciju siva/crna koza, sivi konac. Enterijer je siva koza pa sam hteo da uklapam sa tom bojom.
Evo jedna slicica, mada, slikano je sa telefonom pa nije bas neki kvalitet slicice...

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5030
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B5.5 1. 9TDI
« Odgovor #22 poslato: Jun 24, 2014, 07:37:33 posle podne »
Jesi li razmisljao da ugradis tempomat?

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže MaloLevoPaDesno

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5
Odg: Passat B5.5 1. 9TDI
« Odgovor #23 poslato: Jun 25, 2014, 09:54:10 pre podne »
Nisam druze. Po nekom mom misljenu tempomat najvise treba za auto-put, moja voznja se u najvecem broju slucajeva odvija po gradu i par puta godisnje Ibarskom, do Nove Varosi i nazad.
Imam neke druge planove u vezi ulaganja u kola, pa ako se ustedi para i za tempomat, sto da ne, nije na odmet :)

Van mreže MaloLevoPaDesno

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5
Odg: Passat B5.5 1. 9TDI
« Odgovor #24 poslato: Jun 29, 2014, 02:51:19 posle podne »
Nekim ljudima definitivno treba zabraniti da bilo sta cackaju oko kola, ma treba im zabraniti da uzimaju alat u ruke.
O cemu se ustvari radi...
Prilikom potpunog spustanja zadnjeg levog prozora svaki put ce poslednjih nekoliko cm-a spustanja cuje jak zvuk (kao da ispadne prozor iz lezista, mehanizma podizaca) i nekako se ukosi. Ajde, zadnji prozor nekako bas retko i spustam do kraja pa nisam hteo nista ni da cackam, medjutim stalno posle kise u kolima mi se oseca neka kiselina, kao vlaga.
Uzmem crevo, otvorim sva vrata i pustim vodu da tece niz svaki prozor i gle cuda, voda prolazi izmedju vrata i tapacirunga bas na zadnjim levim vratima. Prolazi voda i na predvidjene 4 rupe u dnu vrata, ali ne bas sjajno. Pipnem ispod nogu iza vozacevog sedista, a ono jezero ispod...
Pristupim skidanju tapacirunga, to necu opisivati posto smo videli nekoliko tema vec ovde kako se to radi.
Skinem tapacirung
Skinem zvucnik, pogledam kroz rupu zvucnika kad imam sta da vidim, parcici stakla popunili dno vrata i smanjili kapacitet kanala koji sluzi za odvod. Dakle cim malo jaca kisa pada, odvod ne moze da primi toliko vode i preliva izmedju tapacirunga. Kad su menjali staklo, mrzelo ih da povade ostatke starog.  angry2
Pocnem sa skidanjem panela (nosaca podizaca, kablova...)
Ajde da opisem i postupak, nisam primetio da ima negde na forumu, mada, mozda mi je i promaklo.
Prvo se spusti prozor do kraja (sa vozacevih komandi posto smo skinuli tapacirung  :) )
Kod mene opet iznenadjenje, "majstor" ili prosli vlasnik nisu hteli da potraze valjkasti osigurac koji drzi staklo u nozacu podizaca nego su stavili ni vise ni manje nego:

 boodala Kakva kombinacija, staklo i metal, sreca nije puklo staklo opet. A prava misterija mi je to sto je uspeo sa druge strane da stavi i maticu, kako, zaista ne znam...
Skinem sraf na jedvite jade, kao sto se vidi iz prilozene slike i odvrnem sve srafore sa panela. Kljuc 10 (ja sam koristio krivi okasti).
Staklo povucem na gore, da ga izvucem iz nosaca podizaca. Skinem bravu i odvojim panel potpuno od vrata.
Nakon toga, usisam staklo koliko je moguce, zatim mlazom vode isperem sve kroz rupu za odvod

i jos duplo vise ovoga u usisivacu...
Naravno, nasao valjkasti osigurac (dva dela) koji treba da stoji umesto srafa


Opet propust majstora ili proslog vlasnika, dihtung sundjer nije vratio, niti je dodao bilo sta sto bi sprecilo da voda prolazi izmedju panela i vrata.
Nisam imao pri ruci takav dihtung pa sam sve u krug naneo obicnog silikona i vratio panel.
Sad sve isto samo obrnuti postupak. Namesti se panel, vrati se brava, zasrafe se srafovi, spusti se prozor u nosac podizaca a onda ono sto "majstori" nisu hteli da urade a sto puta je lakse i brze, a da ne pominjem bolje od onoga sto su oni radili.


a onda i osigurac


To na kraju (nakon 1 minuta) izgleda ovako


Vratim poklopac




Vrati se tapacirung (nemojte zaboraviti da povezete kablove i sajlu :D ako skidate iz nekog razloga tapacirung) i that's it.
Sad cekam da se silikon susne pa da pustim vodu i vidim da li je sve ok.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat B5.5 1. 9TDI
« Odgovor #25 poslato: Jun 29, 2014, 05:18:23 posle podne »
Bravo majstore. Samo se ne sjecam da je bilo bas jednostavno vratiti osigurac ;)

Učukano sa još jednog Samsunga


Van mreže Nosfaratu

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 626
  • Age: 35
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +43/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ?
Odg: Passat B5.5 1. 9TDI
« Odgovor #26 poslato: Jun 29, 2014, 05:59:41 posle podne »
Jedino greska kod osiguraca. Malo stisnes taj manji klestima i ubacis u veci. Ali to radi pre nego sto si stavio staklo na podizac, dok je sve skinuto... I onda samo gurnes staklo da klikne, da upadne u to leziste... Ako ti je frka da ne pukne to leziste, plastika, malo pridrzis rukom [kroz rupu za zvucnik ako moze, ili malo odskrines podizac, dok nije ukopcana brava]

Van mreže MaloLevoPaDesno

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5
Odg: Passat B5.5 1. 9TDI
« Odgovor #27 poslato: Jun 30, 2014, 09:32:59 pre podne »
Zrnojed: Bukvalno minut posla, jeste malo skucen prostor, da li je sreca ili ne znam sta ali sve je laganica proslo.
U celom poduhvatu, najvise sam se zadrzao na skidanju srafa.

Skroz sam gurnuo, nego sam slikao ovako da se bolje vidi.
Jedino za sta mi je posluzio ovaj sraf sto su "majstori" stavili bilo je upravo da gurnem unutra taj deo.  lollol
« Poslednja izmena: Jun 30, 2014, 09:35:39 pre podne od strane MaloLevoPaDesno »

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat B5.5 1. 9TDI
« Odgovor #28 poslato: Jun 30, 2014, 02:22:21 posle podne »
E ne znam,znam da sam se ja o kadu zabavio dok sam to stavio ;)

NOT sent from Iphone 4,5 or 6


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5030
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B5.5 1. 9TDI
« Odgovor #29 poslato: Jun 30, 2014, 06:31:47 posle podne »
Na prednjim prozorima je lagano. Dva srafa drze staklo. A zadnji drzi samo na jednom mestu i to pomocu tog osiguraca. Ja sam ga nekoliko puta skidao. Na ovom passatu jednom. Na proslom 2-3 puta. I na tu foru. Ubacim prvo veci. I krenem da guram manji u veci i veci krene da bezi unutra. Ali uvek ga nekako zeznem i ubacim.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.