Jok, samo kot prve registracije placas nesto u odnosu na co2 .
I kod uvoza iz inostranstva je faktor koliko cez platiti carinu.
Osiguranje placas odvojeno, skuplji je deo, ide po kw auta po grupama.
Registraciju po kubikazi i vrsti goriva, grupe su logicnije nego kod nas.. <1350 , 1350-1800, 1800-2500,2500-3000 (onda krecu da lupaju konkretne razlike) 3000-4000, >4000.
Tehnicki pregled sa druge strane meri izduvne gasove, kocnice, svetla i trapove + brzinski pregled ispod. i tu nema cile mile, 20e pod ruku i ostalo.. kad nesto nije ok.. pokaze ti sta je problem, dobijes na papiru da nisi napravio tehnicki pregled i imas rok 7 dana da popravis i dodjes opet ( besplatno).
Ja ne razumem kako neko ima primedbu na neki minimum minimuma da auto bude prihvatljiv za put.. ne trazi niko izlozbeni auto , nego da moze da koci i skrece. ima i ovde matorih kola gomila i raspalih i trulih , al to mora da se ispostuje.