Najpametnije ti je da ostavis fabricku kutiju,a te pare sto si hteo dati na KN filter daj na novu kutiju, novi filter vazduha i ulja, svecice i ulje i vec ces imati vise KS
. Teoretski bi trebalo motor da bude malo zivlji i da ima par konja vise jer ima manji otpor pri uvlacenju vazduha pod uslovom da uvlaci hladan vazduh, a ne vazduh iz motornog prostora. Ali sve je to sviranje kurcu na motorima starim 20 i kusur godina, plus sto ce ti vise prljavstine uci kroz KN. Vise ces dobiti na ovaj prvi nacin
. A ono sto mnogi ne razumeju je da je fabrika napravila motor sa odredjenom snagom na osnovu mnogo ogranicenja i kompromisa. Dugotrajnost, pouzdanost, potrosnja, buka i razna zakonska ogranicenja. Uvek mozes dobiti vise KS, ali gubis sve ovo ovamo navedeno, tako da nisi zajebao fabriku jer su oni mogli to i bolje od tebe, vec je pitanje sta tebi treba i sta hoces da napravis od tog motora i auta. Jednom recju ako hoces auto za svaki dan, da ti bude jeftin i da te ne jebe, samo fabrika. Naravno filter je sitnica, ali pricam uopsteno jer znam da ce ovo procitati puno ljudi pa da im skratim muke na vreme
. Ili imas pare i uradis nesto ozbiljno i to ti opet nije auto za svaki dan, ili samo odrzavas redovno i nista ne diras. Ja sam se tako jedno vreme pravio pametan pa me je auto jebao kao konja
. Na VR-u imam KN u motornom prostoru. Kad je hladno kida kako ide, kad je toplo ide kao prebijena krava.... Placem za originalnom kutijom, ali ne znam gde bih je nasao, a prethodni vlasnik je bacio najverovatnije...Svidja mi se ovo Pekarovo resenje, ali ipak cu naruciti fabricku kutiju sa Ebay-a kad budem mogao