Zbog prosrenja porodice bio sam prinudjen da nedavno prodam mog megana 2 i da kupim nesto vece, tacnije nekog karavana. Nakon prodaje renoa ostao sem bez kola iako imamo i pezoa 106 koji vozi supruga ali njoj je svakodnevno potreban tako da sam kupio bus plus i uhvatio se sipke...
Par nedelja sam gledao oglase i obilazio placeve, smucilo mi se sve i odlucio sam da kupim od prijatelja golfa za neki prelazni period... Ali po svemu sudeci verovatno ce se zadrzati kod mene neko duze vreme.
E ovako, u pitanju je Golf Plus 1.9 TDI 105ks iz 2006 godine. Auto je kupila njegova majka starog 2-3 godine u italiji (njegovi zive i rade u Bresi) i vozila ga tamo do pre 5-6 godina i onda je stigao kod njega u BG. Posto je i on poceo od skora da zivi na relacji Srbija-Italija tamo je kupio Tiguana i golf mu je bio visak tj stajao je u BGu. Redovno je odrzavan, sto u ITA sto u SRB, presao je 265k km pravih, ovde je vecinu vremena bio garaziran.Auto je po meni apsolutno ispravan, ne dimi, pali na pola kljuca ali ima ogrebotina i nekih sitnica koje treba srediti...
Na 212k mu je uradjen veliki servis i zamenjen dihtung glave motora. Na koliko se njemu radi veliki servis?
Na 220k mu je zamenjen plivajuci i set kvacila. Kakva su vam iskustva sa plivajucim tj koliko bi trebalo da traje sa normalnom voznjom?
Zimus mu je zamenio pumpu goriva u rezervoaru, zaledila mu je bila nafta u voznji, dva grejaca i prednje diskove....
Turbina radi super,nikad nije otvarana, fabricka je i dalje. Mali servis mu je radjen pre 2k i on mi kaze da u ITA rade mali servis na 15k ali on ga je radio do sada na 10-11k km, kakvo je vase misljenje?
Slikacu ga danas pa cu okaciti fotke.