Ma samo uzivaj u njemu. U poredjenju sa 110kw obicnim, sporije malo ubrzava i vise trosi, ali zato si kao na sinama, i celokupni osecaj u voznji je kao da si u poboljsanoj, udobnijoj i ozbiljnijoj cetvorki, sto je i istina... Savetovao bih ti da mu promenis ulje u menjacu i diferencijalu, to tesko da je neko radio. Uradi to obavezno, ako ne znas koje ulje, ce trazimo. Uglavnom ne bacaj pare na origi VW ulje jer za njih radi FUCHS, i ulje za menjac koje sam kupio za 3000din kostalo bi me u VW 12000din. Finta je da uzmes samo Fuchs i nista drugo, jer kazu da sa drugim uljuma, cak i sa Motul ima sitnih problema pri saltanju, sitnih tipa na hladnom se malo teze salta i sl... Sto se tice remapa, ako se nekad resis, pitao sam za max obrtni moment zbog kvacila i dobio ovaj odgovor: (Lik ima Fabiu Vrs na oko 190ks, sam je radio sve, zna. o cemu prica. Kvacilo i zamajac kod 96kw i 110kw su identicni)
"Pa cirka 400-430Nm max. nije "puno" jer tvornicka ima 320Nm. Stim da neces ubiti kvacilo tako brzo sa silnim okretnim momentom vec drugim faktorima. Dvomaseni zamasnjak mrzi da zakucas nogu u malim obrtajima, a isto tako ti je presudni faktor i onaj tuner koji ti radi mapu. Posto su u nas ( cast izuzetcima ) vecinom haustor tuneri drkadzije ( izvinite na opisu ) da bi pokazali moc svoje mape kako je superiornija od drugih, naprave spic na krivoj od okretnog momenta kako bi imao osjecaj da te zakuca za sic a ustvari auto ne ide punim potencijalom vec samo mehanicki dijelovi trpe vise nego sto bi trebali.
Tvornicki limiti su ti 400-430Nm okretnog za set kvacila, 230-245bhp za dizne, 175bhp za turbo (1749v/va) i SMIC, 195bhp za turbo (1749vb) a za FMIC koji planiras kupiti oko 330-350bhp. Tvornicki ispuh ima mogucnost protoka za cca. 230-240 bhp i usis tvornicki moze isto do te granice. Naravno panel protocni filter i ociscen ispuh moze biti samo plus, ali ovo su neke cifre do koliko nisu (pre)velika restrikcija na toj konjazi."
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro