Dosao na red corrado da se radi. Rastavljeno sve motorni prostor oguljen do lima bacen epoxy pa filer i ofarbano u orginalnu lc4u boju.
Ovo pored je moj drugi projekat mk2 gti tdi pd sa 85kw blokom i unutrasnjim komponentama od 96kw Turbom gt2260 od a5 3,0 i firad ima 160% sve spremno samo da skoljka se dovede u red bice tema kad se zavrsi.
Orginalna boja, zatim slozen trap nanovo
Nove kugle krajnice seleni poluretanski gumice b stangle polretanske i ubacen v6 3.2 fsi 184kw
Stavljen orginalni k&n filter potom nasut motul 5w40 i filter ulja mann i upaljen auto nakon minut rada i sitnog lupkanja ( na izgled logicnog jer je motor stojao pola godine u garazi izvadjen pa reko dok napuni sve uljne kanale) motor je zaribao na drugom klipu na letecem lezaju.
Otvaram motor tu nalazim u karteru sve i svasta od mulja do opijaka od tog lezaja pa do plastike od klizaca.
Moja greska sto nisam skinuo karter ds proverim sve jer sam motor kupio od drugara i na poverenje da je motor top. Kako bilo motor rastavljen do detalja a radilica odneta na obradu. Naruceno sve novo za taj motor (leteci lezeci dihtunzi semerinzi set lanca itd) a posto to sve traje a meni se corrado voza kupljen drugi motor 3.2 za njega spreman set lanca ciscenje kartera i on bi za koji dan trebao u autu biti.
Unutra sam napokon slozio kako sam zamisljao
Klimatronik od delfina
2din kenwood
Tabla od facelift modela sa satom i prekidacima
Nabavljeni su u orginalni fl tapaciri kakvi i fabricki budu u njemu (cekam da stignu iz Njemacke) kao i duboki 90mm lip
Do sledeceg pisanjaa