Isti motor je kod mene, znam da radi regeneraciju tako što motor promijeni zvuk i podigne obrtaje na 1000, smrdi po malo iz auspuha takođe. Uvijek kad ga gasiš i kad je na radnoj temperaturi gledaj obrtaje, ako su na 1000, radi regeneraciju, u tom slučaju ga ostavi da radi dok ne slusti obrtaje, nemoj da prekidaš regeneracije. Vozi ga češće na otvorenom putu iznad 2000 obrtaja, zbog DPF-a, i gledaj da sipaš gorivo kad dođe do 1/4 rezervoara, jer su uslovi za regeneraciju radna temperatura, 4 brzina iznad 2000 obrtaja i barem 1/4 rezervara. Povremeno sipaj Wynns aditiv za DPF, najbolje kad ideš na dalji put. Ako se svega ovoga pridržavaš sigurno nećeš imati problema sa
DPF-om i bićeš zadovoljan.
Inače, Seat je odličan, samo ga redovno održavaj. Ulje bi ti bilo najbolje na 10 000km da mijenjaš, sipaj 5W30 ACEA C3 VW504/507.