Mene zeza temp od kad sam kupio auto. Grejanje je odlično, zato što ima dodatnu pumpu i izlazni grejač, ali kazaljka temp pada.
Pratim temperaturu preko Cariste. Brzo dođe do 60 stepeni, onda stane pa kilavi do 90. Čini mi se da je donje crevo toplo već na 60.
Po gradu stoji na 90, malo padne nizbrdo negde, ali kad izađem na auto put, temperatura padne na 60 stepeni, i vozim se tako na 59-60 stepeni.
Ubeđivali me da je to normalno, da tako noviji automobili rade... Temperatura ulja pada ali ne toliko.
Nisam ga promenio na velikom servisu, majstor kao, nek ostane.... Sve dok sad nisam instalirao Caristu i video pravu temperaturu...
Spremam se da menjam termost ovih dana. Posao je komplikovan. Skida se klapna, a najveći problem je izgleda kruto crevo uz sam blok iza nosača filtera ulja.
Neki skidaju alternator, pa čupaju termostat, neki skidaju filter vazduha, pa olabave to crevo, neki nekako dođu do tih šrafova što drže to crevo, pa ga malo olabave, neki čak i skidaju ceo nosač filtera ulja....
Jel' radio neko to sam na CR 1,6 ili 2,0 (2009-2012) pa da mi da savet kako je ipak najlakše?
Izvinjavam se Santinu, što upadam sa pitanjem!