Sa obzirom da je Mk.6 GTI prodat i umesto njega došao BMW 330i E92 (N52B30 272 hp), nešto sam se uželeo Golfa i odlučio sam da promenim Hondu i uzmem Mk.4 Golfa.
Pre neki dan kupljen 2003 Mk.4 Golf 1.9 TDI (ASZ 131 hp) u simpatičnoj opremi i stanju. Koliko je prešao niko ne zna, ali je mehanički u solidnom stanju. Od opreme ono što znam da ima je Climatronic, ESP, trokraki volan, neki malo bolji CD Player (ne razumem se u njihove oznake oprostite), električni podizači i retrovizori, naslon za ruku, malo „lepša“ sedišta, ugrađene parking senzore nazad u lajsne branika i šta ja znam još.
Eksterijer je onako, ima šta da se radi. Na haubi i krovu na po jednom mestu je izbledela farba malo, pa će se to srediti do zime, ima ogrebotina po vratima i tako. Korozije na i ispod vozila nema, što je dobra stvar.
Što se enterijera tiče, nije toliko pohaban, a već je neko presvukao volan, sredio ručicu menjača i odradio tkanine na tapacirima. Ja ću možda u nekoj budućnosti opet presvući volan, onako kako ja želim, za sada je i ovo dobro. Ono što je loša strana je bord kompijuter, to jest ekran koji ne prikazuje tekst najsjajnije, pa ćemo videti kako to može da se reši. Takođe u budućnosti razmatram ubacivanje multimedije, ili fabričke navigacije ako ju je moguće naći za razumne novce.
Ono što ga čeka do kraja meseca (što već ja sam znam da mora da se uradi, jer auto još nije otišao do majstora na kompletan pregled) je kompletan veliki i mali servis, termostat i senzor, donji nosač motora, diskovi i pločice u krug, zamena svih fluida (menjač, kočnice, servo, antifriz), čišćenje EGR i svega oko usisne grane i ako se nađe još nešto na pregledu pre samih navedenih radova.
Kada se budu izvodili radovi osnovnog servisiranja, staviće se Eibach Pro Kit opruge, 18x8J felne (videćemo koje) i 225-40-18 nove letnje gume, da započnemo sa blagim „ulepšavanjem“.
Manje više to je to što se tiče nekih osnovnih stvari, evo i par sličica pri kupovini, a više slika kada stignem da ga operem.