Autor Tema: New Beetle 1.8T Highline ‘03  (Pročitano 1187 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže VladaNS1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: New Beetle 1.8T
New Beetle 1.8T Highline ‘03
« poslato: Jul 14, 2024, 08:56:24 pre podne »
Da predstavim moju prvu VW igračku :)

Nakon 2 Audi B6 1.8T u moj posed je sasvim slučajno u jednoj zameni došla jedna malo zapuštena buba. Totalno neočekivano ali kad sam čuo da je 1.8T unutra rek‘o što da ne probam :)

Buba je 2003. godište, AWU motor 110kw, Highline oprema (kod bube to su grejači sedišta i maglenke hahaha). Auto je od 2008 uvezen i sve vreme je bio kod jednog vlasnika, sad već starijeg čoveka... 362.000 na satu ali teši me da je prava kilometraža. Redovno održavan dosta dugo i ima dokumentaciju od prvog dana, ali je na kraju duže stajao i nije održavan najbolje. Mene je izašao povoljno da menjam pa sam se upustio u avanturu :)

Kod mene je godinu dana trenutno, ovakva je bila kad sam uzeo









Pored propalih sajtni, oronule farbe, trulog srednjeg lonca, najveći nedostak tad je bio mali hladnjak...

I krećemo u akciju, sredjen trap šta je trebalo, ubačeni puni seleni od Audi TT.
Kočnice komplet nove, prednji diskovi 312mm sa Audi TT.
Nov modul klime, termodavač, ventilator hladnjaka.
Umesto srednjeg lonca ubačena cevka ali auto i dalje "prdi"...

I kreće se u zamenu malog hladnjaka:









Skinut gumirani premaz, i prefarbane plastike u mat crnu. Sivi deo enterijera detaljno očićen. Ubačen trokraki kožni volan sa passata.





Naletele povoljno kopije Santa Monica i 16" i gume za džabe pa reko ajde nek bude prelazno rešenje...



Radim downpipe 76mm



i tada vidimo da je napukla izduvna grana i kućište turba. Nalazim AGU turbo remontovan i "nešto čačkano na WG pa ide bolje" i uzmem to i polovnu granu i to bi bilo to za sada :)

Ovo je trenutno stanje:











Početkom meseca stiže KN, imam Catch Can i Combi Valve block plate pa kad se nakanim da poskidam N249, SAI, EVAP... Imam i MPPSv13 kabal ako neko zna da li mogu sa njime da se rade mape na ovom motoru neka javi. Ne bi mapirao sam naravno nego da probam da isključim check kad poskidam ovo. Mapiranje mozda dogodine kad/ako uzmem FMIC.

Do jeseni se sredjuju sajtne i planiram komplet farbanje. Prednja sedišta kadice iz G4 kad nalete... E da i skinuti plastičnu vezicu za otvaranje haube i ubaciti nov jezičak hahaha

 :45






Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13136
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +199/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: New Beetle 1.8T Highline ‘03
« Odgovor #1 poslato: Jul 17, 2024, 10:47:49 pre podne »
Interesantan auto, jedno vreme sam gledao za zenu, ali ipak uzeli nesto drugo.

Taj AWU je nesto cudan motor, koliko vidim, nema sajlu gasa, ali je ipak K03 turbo? Ako si vec kupovao drugi turbo i znas da ces da ga kasnije mapiras, sto nisi isao na K03s?

Van mreže VladaNS1.8T

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: New Beetle 1.8T
Odg: New Beetle 1.8T Highline ‘03
« Odgovor #2 poslato: Jul 18, 2024, 07:27:05 pre podne »
Lepo se vozi, steta sto nema nazad balans stanglu da je ukruti jos malo.

Nema sajlu, ali mislim da je bio K03s turbo, ostao mi kod mehanicara pa kad pogledam pločicu biću siguran. Po specifikacijama je K03 ali usis turbine je bio 45mm, a na ovoj AGU 44mm pa me to buni...

Šteta sto nisam našao K03s, nije bilo po oglasima a ovaj mi bio povoljno izleteo i blizu pa sam uzeo isti dan. Bila je još jedna turbina u NS sa Bube, ali ova AGU mi je bila povoljnija sad me muči da li je i ta bila K03s :)

Послато са 2107113SG помоћу Тапатока
« Poslednja izmena: Jul 18, 2024, 07:29:34 pre podne od strane VladaNS1.8T »