Autor Tema: Golf 5 GTI Edition30  (Pročitano 7271 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1727
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #60 poslato: Decembar 08, 2024, 08:23:30 posle podne »
Ne bi bilo lose da odradis instrument tablu i klimu da svetli belo.

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2096
  • Age: 48
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +30/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7.5 TCR
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #61 poslato: Decembar 09, 2024, 04:57:56 posle podne »
ekstra ovo izgleda,vec vise puta sam ti reko da ga stvarno radis sa merakom, da ne ponavljam bez veze vise thumbup a imam jedno mozda glupo pitanje,laicki, sobzirom da na zadnjoj osovini kocnice imaju slabiju silu kocenja u odnosu na prednje kako bi zadnji deo bio stabilniji, jer neces imati problema prilikom naglih kocenja sa vecih brzina da ti zadnji deo ne krene plesati zbog duplih klesta? jer si ozbiljne kocnice stavio na taj auto :46
Jos jednom se ponavlja prica da nije vazno koliko je auto presao, nego ko je sa njim vozio te kilometre. mahac

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4925
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +199/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #62 poslato: Decembar 09, 2024, 07:32:18 posle podne »
Normalno se ubace regulatori pritiska, ali mislim da su druga kljesta zbog rucne kocnice, a stim da su i naprijed velike kocnice to je taj balans
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1984
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +97/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #63 poslato: Decembar 09, 2024, 11:07:21 posle podne »
Samo ako je na struju, jer struja je struja  lollol, jebo osnove hidraulike iz prošlog veka.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2096
  • Age: 48
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +30/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7.5 TCR
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #64 poslato: Decembar 10, 2024, 04:40:02 pre podne »
Pomisleo sam da su druga mozda samo za rucnu, ali rekoh bolje da pitam

Послато са HTC U23 pro помоћу Тапатока

Jos jednom se ponavlja prica da nije vazno koliko je auto presao, nego ko je sa njim vozio te kilometre. mahac

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13192
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +201/-78
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #65 poslato: Decembar 10, 2024, 08:13:27 pre podne »
Realno je overkill ovo za pozadi na kolima od 1350kg sa motorom napred, vise je zbog izgleda.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2552
  • Age: 58
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +52/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #66 poslato: Decembar 10, 2024, 08:18:05 pre podne »
To htjedoh napisati
Ali opet svaka čast na trudu, izgleda odlično

Sent from my S24 Ultra using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9899
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +221/-53
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #67 poslato: Decembar 10, 2024, 11:10:47 pre podne »
Što se tiče zamene pločica pozadi miran si 15 godina

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1984
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +97/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #68 poslato: Decembar 10, 2024, 12:46:21 posle podne »
Odnos sile fabričkih kočnica je 2:1 napred:pozadi, kod Z18 Cayenne je odnos 2,66:1. Verovatno sam pogrešno razumeo da će biti povezane obe zadnje čeljusti na hidrauliku jer bi u tom slučaju sila kočenja bila jača pozadi.
Ono što pravi razliku kod Cayenna i Golfa je glavni kočioni cilindar koji je 1.5 puta veći na Porsche-u i ne samo da ima 50% više sile već je na Golfu za 50% povećan hod papučice kočnice.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže PedjaV18

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 515
  • Age: 29
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +7/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #69 poslato: Decembar 10, 2024, 04:02:51 posle podne »
Odnos sile fabričkih kočnica je 2:1 napred:pozadi, kod Z18 Cayenne je odnos 2,66:1. Verovatno sam pogrešno razumeo da će biti povezane obe zadnje čeljusti na hidrauliku jer bi u tom slučaju sila kočenja bila jača pozadi.
Ono što pravi razliku kod Cayenna i Golfa je glavni kočioni cilindar koji je 1.5 puta veći na Porsche-u i ne samo da ima 50% više sile već je na Golfu za 50% povećan hod papučice kočnice.
Nazad samo idu velika klesta na hidrauliku a mala ostaju samo za rucnu… valjda ce to raditi kako treba za svaki dan, ne planiram na stazu


Sent from my iPhone using Tapatalk
TDI power!

Van mreže PedjaV18

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 515
  • Age: 29
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +7/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #70 poslato: Decembar 10, 2024, 04:07:32 posle podne »
Ne bi bilo lose da odradis instrument tablu i klimu da svetli belo.
Uh to mi ne izgleda lepo vidjao sam dosta tih satova u belo sve se ispod vidi znas na sta mislim one oznake za check engine, tempomat, rucnu itd

Mozda klimatronik od sedmice al videcemo ne izgleda lose




Sent from my iPhone using Tapatalk
TDI power!

Van mreže PedjaV18

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 515
  • Age: 29
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +7/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #71 poslato: Decembar 10, 2024, 04:09:41 posle podne »
ekstra ovo izgleda,vec vise puta sam ti reko da ga stvarno radis sa merakom, da ne ponavljam bez veze vise thumbup a imam jedno mozda glupo pitanje,laicki, sobzirom da na zadnjoj osovini kocnice imaju slabiju silu kocenja u odnosu na prednje kako bi zadnji deo bio stabilniji, jer neces imati problema prilikom naglih kocenja sa vecih brzina da ti zadnji deo ne krene plesati zbog duplih klesta? jer si ozbiljne kocnice stavio na taj auto :46
Pa nazad ce biti jedna klesta za kocenje a mala fabricka ce ostati samo za rucnu..sve cu javiti kad ih zakacim i ozracim


Sent from my iPhone using Tapatalk
TDI power!

Van mreže PedjaV18

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 515
  • Age: 29
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +7/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #72 poslato: Decembar 10, 2024, 04:13:57 posle podne »
Normalno se ubace regulatori pritiska, ali mislim da su druga kljesta zbog rucne kocnice, a stim da su i naprijed velike kocnice to je taj balans
Da da mala klesta su samo za rucnu a crevo sa njih kacim na velika klesta


Sent from my iPhone using Tapatalk
TDI power!

Van mreže PedjaV18

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 515
  • Age: 29
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +7/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #73 poslato: Decembar 10, 2024, 04:14:51 posle podne »
Realno je overkill ovo za pozadi na kolima od 1350kg sa motorom napred, vise je zbog izgleda.
Sve je overkill sto ja radim sa autom nit mi konji trebaju nit kocnice do posla i na kafu


Sent from my iPhone using Tapatalk
TDI power!

Van mreže PedjaV18

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 515
  • Age: 29
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +7/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #74 poslato: Decembar 10, 2024, 04:19:13 posle podne »
Da nastavimo dalje, za kocnice javljam utiske kad ih zakacim

Izvadio sam nebo, sediste
 takodje izvadjeno da se bubreg sredi i pojasevi skinuti da budu lepi crveni


 





Sent from my iPhone using Tapatalk
TDI power!

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1984
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +97/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #75 poslato: Decembar 10, 2024, 04:42:12 posle podne »
Ako budeš nezadovoljan osećajem na pedali mora veći glavni cilindar, 25,4mm ide na Audi A3 RS i TT-RS.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže PedjaV18

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 515
  • Age: 29
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +7/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #76 poslato: Decembar 13, 2024, 10:24:13 posle podne »
Ako budeš nezadovoljan osećajem na pedali mora veći glavni cilindar, 25,4mm ide na Audi A3 RS i TT-RS.
Hvala ti


Sent from my iPhone using Tapatalk
TDI power!

Van mreže PedjaV18

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 515
  • Age: 29
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +7/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #77 poslato: Decembar 13, 2024, 10:42:11 posle podne »
Sediste sredjeno preporuka za TPC Volana vredelo je cekati mesec dana na termin

Nebo presvuceno

Crveni pojasevi







Sent from my iPhone using Tapatalk
TDI power!

Van mreže PedjaV18

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 515
  • Age: 29
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +7/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #78 poslato: Decembar 16, 2024, 03:46:39 posle podne »
Dosta za ovu godinu spakovano nebo, sediste , patosnice, pojasevi








https://youtu.be/llp7-6gbDIE?si=AhT3It-GDcsfoMpD


Sent from my iPhone using Tapatalk
TDI power!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13192
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +201/-78
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 5 GTI Edition30
« Odgovor #79 poslato: Decembar 16, 2024, 04:00:03 posle podne »
Nista lepse od crvenih pojaseva na crn enterijer. :25